حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو تبلیغاتی جدید آیفون 10 با تمرکز بر عکاسی سلفی و اشعاری از محمد علی !

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

اپل برای تبلیغات خودش سرمایه گذاری قابل توجهی می‌کند و این بار ویدیو تبلیغاتی جدیدی برای آیفون 10 منتشر کرده که قابلیت دوربین این گوشی در تصویر برداری سلفی را نشان می دهد. این ویدئو 38 ثانیه ایی، مجموعه ای از تصاویر سلفی که به وسیله دوربین جلو TrueDepth و افکت های نور پردازی در آیفون 10 به ثبت رسیده است را به نمایش می گذارد. بد نیست اشاره کنیم که این ویدیو شامل اشعاری از محمد علی می باشد.

همانطوری که متوجه شدید ویژگی نورپردازی پرتره، تمرکز اصلی ویدیو اخیر اپل بوده است. اپل برای تصویر برداری بهتر و آموزش این تصویر برداری، ویدیویی را نیز منتشر کرد و کاربران بسیاری را به خود جذب کرد اما این قابلیت در زندگی روزمره بر اساس تجربه شخصی خیلی دقیق نیست و حتما برای گرفتن عکس باید صبر و حوصله قابل تاملی داشته باشید.

از زمانی که آیفون 10 در اوایل ماه نوامبر عرضه شد، اپل با تمرکز بر ویژگی های مختلف این گوشی نظیر Face ID و انیموجی، ویدیو های بسیاری را منتشر کرده است. ویدیو را با هم ببینیم:

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hrkhk

انگار تو آتلیه عکس گرفتن…

Peiman

تنها ایراد دوربین سلفی این گوشی زاویه محدود تر نسبت به رقبا

Mortazavi

چه قابلیت باحالیه

خوراک شبکه های اجتماعی و بنظرم ارزش کمی صبر و تأمل رو داره.

این گوشی واقعاً دوست داشتنیه

mTAAHAAm

چقدر خوب.

siavash-t

سلام آقای مخملی. ببخشید. اخبار تکنولوژی کم شدند یا ترنجی کم کار شده؟ خیلی وقته که یه بررسی خیلی خوب و سطح بالا نخوندیم. یه بار یه درخواست داشتم ولی جوابی نگرفتم. گفتم شاید ندیده باشید. ممکنه یه کتابخوان ترجیحا مدل کیندل آمازون رو مخصوصا در مورد اجرای پی دی اف های فارسی بررسی کنید؟ و اینکه اصلا در ایران ارزش خرید دارند یا نه؟ چون متاسفانه قیمت کتاب روز به روز در حال بالا رفتنه و فکر کنم در آینده نزدیک مجبور می شیم کتابخوان بخریم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....