حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری موتورولا G5S Plus مشخص شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | موتورولا

موتورولا در سری موتو جی خود عموما باتری های خوبی قرار داده است که می تواند به این دستگاه های میان رده عمر باتری خوبی را بدهد. موتو جی 5 اس پلاس یکی از بهترین های میان رده اقتصادی موتوورلا است که از جمله محصولات تولی شده پس از به اختیار در آمدن توسط لنوو تولید شده است. این دستگاه که سعی کرده با دوربین اصلی دوگانه بتواند ترندی بماند اما امروز قرار است در قسمت باتری بررسی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید عمر باتری موتورولا G5S Plus را از Gsmarena بررسی کنیم.

عمر باتری موتورولا G5s Plus

عمر باتری موتورولا G5s Plus

باتری موتورولا موتو G5s Plus حجمی برابر 3000 میلی آمپر دارد که برای این دستگاه 5.5 اینچی FHD با چیپست میان رده اسنپدراگون 625 می تواند معقول باشد. این دستگاه به عنوان یک میان رده می تواند خروجی عمر باتری مناسبی را به شما بدهد. همانطور که در نتایج تست بالا می بینید، این دستگاه می تواند تا کمی کمتر از ۱۲ ساعت به شما عمر باتری برای وبگردی بدهد که از خیلی از پرچمدارها حتی بهتر است. مدت زمان پخش ویدیو را با ارفاق همان ۱۰ ساعت عنوان می کنیم و مدت زمان مکالمه نیز حدود ۳ ساعت بیشتر از یک شبانه روز کامل است.

امتیاز کلی باتری ۸۱ ساعت است که هر چند شاید جز بهترین ها در رده خود نباشد اما عملکرد مناسبی به شمار می رود. مدت زمان شارژ شدن باتری این دستگاه با شارژر توربوپاور خیلی خوب است کل باتری در مدت حدود یک ساعت و چهل و پنج دقیقه تکمیل می شود اما در مدت سی دقیقه فقط تا ۲۵ درصد شارژ می شود. این یعنی شارژ سریع به صورت مرحله ای انجام نمی شود اما در کل یک شیب زیاد دارد.

در کل عملکرد باتری موتورولا موتو G5s Plus را می توان خوب ارزیابی کرد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

متوسط

siavash-t

موتورولا می تونست گوشی های عالی ای به بازار بده. ولی رفت زیر دست لنوو، نابود شد! حتی عمر باتری عالی اش هم اومد پایین!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)