حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسمارت‌فون سرسخت الجی ایکس ۴ پلاس (+LG X4) معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی

تقریبا کمتر از چند ماه دیگر پرچمدار رسمی الجی معرفی خواهد شد البته در خبرها آمده بود که به احتمال زیاد با تاخیری رو به رو می‌شود. در هر صورت تمرکز الجی بر روی دستگاه اصلی خواهد بود اما از رونمایی‌های مختلف و اسمارت‌فون‌های میان رده غافل نشده است. در ادامه همراه باشید.

اسمارت فون الجی ایکس ۴ پلاس (+LG X4)  یک اسمارت فون در میان رده بازار به حساب می‌آید که قیمتی حدود ۲۸۰ دلار دارد. این دستگاه با اندروید ۷ عرضه شده و قلب دستگاه توسط پردازنده Qualcomm Snapdragon 425 همراه با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه اصلی قدرت اصلی دستگاه را تامین کرده است.

در پشت دستگاه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و در جلو، دوربینی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. الجی ایکس ۴ پلاس (+LG X4) از یک صفحه نمایش 5.3 اینچی از نوع IPS با رزولوشن HD 720p است که در نهایت جالب است اشاره کنیم که از فناوری پرداخت الجی پشتیبانی می‌کند.

چرا به این دستگاه یک دستگاه سرسخت گفتیم؟ الجی ایکس ۴ پلاس در شش محدوده مانند ضربه، ارتعاش، درجه حرارت بالا، دمای پایین، شوک حرارتی و رطوبت تایید شده است. لازم به ذکر است پشت بدنه دستگاه از آلومینیوم ساخته شده است.

پشتیبانی از Hi-Fi DAC ، وجود سنسور اثرانگشت و باتری 3,000 میلی‌آمپرساعتی از دیگر مشخصات این دستگاه به شمار می‌رود.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

فکر میکنم گزینه های بهتری هم وجود داره تو این رنج

Mortazavi

حدود ۳۰۰ دلار و اسنپ۴۲۵؟!!!

شیائومی تو این رنج قیمت اسنپ۸۲۱ داره?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....