حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خدمات پس از فروش VIP هوآوی برای گوشی Huawei Mate 10 Pro

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

گوشی Huawei Mate 10 Pro هفته گذشته به صورت آن لاین و همچنین در بازار فروشگاهی کشورمان به صورت رسمی عرضه شده و در اختیار کاربران و علاقمند به محصولات سری پرچمدار Mate 10 هواوی قرار گرفته است. در همین راستا هوآوی برای خدمات پس از فروش این گوشی پرچم دار، علاوه بر گارانتی رایج گوشی های هواوی، طرح ویژه ای را در نظر گرفته است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

این طرح ویژه خدماتی شامل تعویض رایگان صفحه نمایش Huawei Mate 10 Pro در صورت شکستن و یا آسیب دیدن بر اثر سقوط ، ضربه و هر آسیب فیزیکی می باشد. در شرایط عادی ، در صورتیکه صفحه نمایش گوشی تلفن کاربر دچار آسیب دیدگی شود، این سرویس به او این امکان را می دهد که یکبار صفحه نمایش گوشی او بصورت رایگان تعویض شود.

گفتنی است این خدمات به مدت 6 ماه از تاریخ فعالسازی  فقط برای یکبار قابل ارائه می باشد. در صورتیکه صفحه نمایش Mate 10 Pro در طول مدت 6 ماه از تاریخ فعال سازی دچار آسیب دیدگی شود ، کارشناسان مربوطه در مرکز تماس هوآوی به شماره 42000 – 021 در خواست کاربران را ثبت نموده و هماهنگی های لازم جهت دریافت دستگاه معیوب از درب منزل و یا محل کار کاربر را انجام خواهند داد.

لازم به ذکر است که خدمات ذکر شده کاملاً رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست. از مشتریان تهرانی هم در این طرح هزینه ای برای ارسال و دریافت گوشی معیوب دریافت نمی شود. در واقع هوآوی در این طرح ویژه حتی هزینه ارسال و دریافت گوشی را هم از کاربرانی که در تهران ساکن هستند دریافت نکرده و به صورت رایگان حمل و نقل آن را انجام می دهد و البته سایر بخش های این طرح برای همه شهرها یکسان است. به علاوه بدیهی است که در این سرویس همانند همه سرویس های مراکز خدمات هوآوی از قطعات اصلی و اورجینال هوآوی استفاده خواهد شد.

جهت برخورداری و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس لطفاً با مرکز تماس هوآوی به شماره 42000 – 021 تماس حاصل فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

همچین طرحی فوق‌العادس. تازه رایگان هم هست . چی از این بهتر . مخصوصا اینکه صفحه گوشی مهمترین قسمتشه

siavash-t

چرا فقط یه بار؟ مث اینه بقیه شرکت هایی هم که گارانتی vip ارائه می دن فقط 1 باره اش کنن! خب اگه تو این 6 ماه برای 2 جای مهم گوشی مشکل پیش بیاد تکلیف اون مصرف کننده چیه؟ کم پولی هم بابت گوشی نداده!

siavash-t

منظورم تو 2 زمان مختلف تو بازه 6 ماهه است.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....