حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زمینه لوپ جدید سونی اکسپریا ایکس ای 2 منتشر شد، دانلود کنید

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | سونی

تصویر زمینه لوپ سونی یکی از جذاب ترین مواردی است که می توان در رابط کاربری این شرکت پیدا کرد. همواره این تصویر زمینه متحرک سونی را دوست داشتیم و هر بار با آپدیت شدن آن غافلگیر می شویم. امروز تصویر زمینه لوپ جدید سونی اکسپریا ایکس ای 2 منتشر شده است و داشتنش روی موبایل قدیمی حس آپدیت بودن خوبی به کاربر می دهد! در ادامه با ترنجی دانلود باشید.

سونی تصویر زمینه لوپ جدید خود برای اکسپریا 2018 را همراه با جدیدترین موبایل های خود یعنی اکسپریا ایکس ای 2، اکسپریا ایکس ای 2 الترا و اکسپریا ال 2 ارایه کرده است. این تصویر زمینه به لطف توسعه دهنده های XDA هم اکنون برای دانلود در دسترس است و می توانید فایل APK تصویر زمینه لوپ جدید سونی را از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود تصویر زمینه لوپ جدید سونی اکسپریا ایکس ای 2

این فایل بهینه شده تا روی اکثر موبایل های اکسپریا قابل نصب باشد و 6 تصویر زمینه در 6 رنگ مشکی، نقره ای، آبی آسمانی، آبی، طلایی و صورتی در دسترس شما خواهد بود. نام این تصویر زمینه ها Liquid است و ظاهر زیبایی به دستگاه شما می بخشد.

اگر تصویر زمینه لوپ جدید سونی را دانلود کردید، نظر خود را با ما در میان بگذارید و لطفا به ما بگویید که روی چه دستگاه تست کرده اید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

یادش بخیر رو مرحومx چقدر با این لوپ حال کردم

Peiman

یادش بخیر اون زمان که z3 داشتم با نصب آخرین تم های سونی چقدر خوشحال می شدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)