حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر OLED برای اکسپریا سونی در آینده محتمل است

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | سونی

مدل دیگری از بدست آوردن اطلاعات درباره چیزی که در سر شرکت های مختلف می گذرد، بررسی لیست استخدام آن هاست. عموما شاید خیلی کم از چنین روشی بتوانید اطلاعات خوبی بدست آورید اما گاهی می تواند موارد جالبی را شکار کرد. این بار درباره استفاده از نمایشگر OLED برای اکسپریا سونی در آینده خبری منتشر شده که بر اساس بررسی لیست مشاغل مورد نیاز سونی استنباط شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این شایعه بیشتر اطلاعات کسب کنیم.

نمایشگر OLED برای اکسپریا

نمایشگر OLED برای اکسپریا

نمایشگر OLED برای اکسپریا

نمایشگر OLED برای اکسپریا

همانطور که در لیست مشاغل منتشر شده توسط سونی می بینید نیاز به چندین مهندس در زمینه نمایشگرهای OLED وجود دارد. در توضیحات یکی از این موارد مشخصا می بینیم در نگاه سونی توسعه نمایشگر OLED یکی از بایدهای آینده است. همچنین استفاده از نمایشگر OLED در موبایل نیز یکی از اهداف آن هاست. موبایل های هوشمند سونی اکسپریا نام دارند پس می توان نتیجه گرفت که نمایشگر OLED برای اکسپریا سونی در آینده محتمل است.

استفاده از نمایشگر OLED در موبایل موضوعی است که به خصوص در سال 2017 و 2018 بسیار فراگیر شده است. شاید اگر تا پیش از فقط سامسونگ بود که سالیان سال از چنین پنلی برای موبایل های خود استفاده می کرد اما حالا اپل، الجی و حتی هوآوی از پنل های OLED در موبایل های پرچمدار خود استفاده کرده اند و اقبال به سمت چنین پنل هایی بیشتر شده است. سونی شاید خیلی متمرکز بر تولید پنل OLED چه در بخش تلویزیون و چه در بخش های دیگر نبوده باشد اما به نظر می رسد بهتر است خود را با آینده منطبق کند. شما چطور فکر می کنید؟

یکی از سوالاتی که شاید پیش بیاید درباره مدت زمان ارایه موبایل اکسپریا با نمایشگر OLED است. خب مشخصا شاید در نمایشگاه MWC 2018 چنین دستگاهی را نبینیم اما در نمایشگر IFA 2018 می توان انتظار ارایه چنین دستگاهی را داشت. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

امیدوارم قبل از اینکه خیلی دیر بشه استفاده کنه . فکر کنم آخرین کمپانی باشه که به سمتش می‌ره

Melodi1733

امیدواریم در نمایشگاه MWC2018 استفاده
اون هم 4K HDR10+ OLED
چه میشه…!
رویایی خواهد بود اگه دوربین دوگانه عقب و سلفی داشته باشه.اسپیکر و باتری قدرت مند.طراحی زیبا و جذاب.
بی صبرانه منتظرم
تا Z3 و XZ Premium رو بانسل جدید سونی عوض کنم.

mTAAHAAm

من عاشق دیسپلی ال ای دی هستم و مرتبط با یک مرکز تحقیقاتی oled در ارتباط هستم.

Saeed Mohammadipouya

صفحه نمایش joled ژاپن دیسپلی که مشکلات oled های فعلیم نداره سونیم یکی از سهامداراشه عالی

Mortazavi

من از lcd های سونی خیلی راضیم ولی وقتی دنیا به سمت اولد میره قطعاً خوبیهای بیشتری نسبت به معایبش داره و صنعت کاملاً پخته ای هم شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)