حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رقابت شدید تر سامسونگ و الجی در تامین پنل‌های OLED آیفون ؛ شارپ و ژاپن دیسپلی هم وارد شدند

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، اخبار

این خبر اوج هنرنمایی شرکت اپل را نشان می‌دهد که به خوبی با معرفی یک محصول توانسته است رقابتی را به شرکت‌های دیگر اضافه کند که هر کدام برای خود ارزش و مقامی دارند! همانطوری که برای شما گفته بودیم سامسونگ دیسپلی به راحتی از پس تامین صفحه‌نمایش‌های OLED اپل برای آیفون X درآمد و البته با خبر شده بودیم که الجی دیسپلی نیز برای سال ۲۰۱۸ درصدی از تامین این بازار را در دست خواهد گرفت. در ادامه همراه باشید.

بر اساس گزارش منتشر شده در DigiTimes دو شرکت ژاپن دیسپلی و شارپ نیز طی قراردادی به لیست شرکت‌هایی که قرار است پنل‌های OLED را تولید کنند اضافه شده و امسال شاهد رقابت ۴ شرکت در این زمینه هستیم. به نظر می‌رسد اپل قصد دارد برای تولید بیشتر در یک بازه زمانی از شرکت‌های بیشتری استفاده کند تا این که تنها از یک شرکت به صورت اختصاصی بهره ببرد.

شارپ مربوط به شرکت فاکسکان است از این رو می‌تواند سریع‌تر خط تولید خود را راه اندازی کند و به احتمال زیاد از نظر درصد تولید هم به نسبت شارپ بیشتر باشد. البته گفته شده است که اضافه شدن شرکت‌های شارپ و JDI مربوط به سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

پیش بینی جالبی صورت گرفته است که گفته می‌شود افزایش تولید باعث کاهش هزینه تولید آیفون خواهد شد و بعید نیست که در سال جاری اپل قیمت‌هایی آیفون X را تا حدی کاهش دهد. البته این جریان را باید اینگونه مرور کنیم که اگر در سال جاری دستگاه‌ جدیدی معرفی شود، طبیعی است که قیمت آیفون کاهش داشته باشد!
نظر شما چیست؟
اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

یعنی چهارتا پنل مختلف؟؟؟؟
این کارو می‌کنه تا با قیمت ارزونتری براش تموم شه .

Melodi1733

باقیمت پایینی تموم میشه،اما تفاوت کیفیت صفحه نمایش هاشون چندان خوش آیند نخواهد بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....