حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رونمایی از اولین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ تا سال ۲۰۱۹ به تعویق افتاد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

مدتی زیادی است که منتظر هستیم تا سامسونگ، این غول اسمارت‌فون در دنیا بتواند تغییرات بسیار قابل توجهی را اعمال کند از این سو عده بسیار زیادی معتقد بودند که سامسونگ می‌تواند برای اولین گوشی موبایلی را معرفی کند که کاملا انعطاف پذیر خواهد بود. DJ Koh مدیر عامل بخش موبایل سامسونگ سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۸ گوشی هوشمند مد نظر ما را رونمایی کند اما  متاسفانه او اخیرا بیانیه اصلی خود را رد کرد و گفت راه اندازی دستگاه تا 2019 به تعویق افتاده است. در ادامه همراه باشید.

رئیس شرکت سامسونگ در کنفرانس CES (Consumer Electronics Electronics Show) 2018 شرکت کرد و گفت که در حال حاضر یک گوشی هوشمند قابل انعطاف در آینده رونمایی خواهد شد. ظاهرا، دلیل اصلی تاخیر بوجود آمده در رونمایی این دستگاه موارد مربوط به سخت افزار نیست و اتفاقا مهندسان نرم افزاری سامسونگ برای راه اندازی یک UX جدید با مشکل مواجه شده‌اند.

با این حال، DJ Koh گفت که شرکتش به طور جدی به دنبال راهی برای غلبه بر این مشکل است تا بتواند تا پایان سال 2019، گوشی هوشمند قابل انعطاف را عرضه کند.

سامسونگ در سال گذشته برای بسیاری از اختراعات مربوط به اسمارتفون تاشو سر و صدای بسیاری را در زمینه سخت افزار به پا کرد. به نظر می رسد که این شرکت آماده ساخت یک دستگاهی است که می تواند تولید انبوه داشته باشد. امیدواریم سامسونگ بتواند از مانع UX به خوبی عبور کند زیرا به نظر می‌رسد به فکر رونمایی از دستگاهی در ابعاد محدود نیست و قصد تغییراتی دارد پس باید از همه جوانب کامل باشد.

پیش از این معتقد بودیم که شاید سامسونگ این دستگاه را رونمایی کرده و لقب اولین را به خود اختصاص دهد اما به نظر می‌رسد ضمن علاقه به کسب لقب اولین قصد دارد بهترین انتخاب نیز در این مورد قرار بگیرد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

بهتر اینجور چیزا رو هر چه قدر بیشتر براش وقت بزارن نتیجه کامل و تر و کم نقص تر و بهتر میشه

Peiman

معلومه که میخواد یه چیز فوق العاده رونمایی کنه .

mohammad70

سلام
اگه چینی ها چند وقت دیگه که هنوز ۲۰۱۹ نیومده ساختن تعجب نکنید ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....