حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 11.2.2 عرضه شد؛ برطرف شدن Meltdown و Spectre البته با کاهش عملکرد سافاری

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، اخبار

بالاخره iOS است دیگر حالا حالا می‌بایست انواع باگ را داشته باشد تا نسخه بعدی معرفی شود! همانطور که اپل قولش را داده بود آپدیت iOS 11.2.2 عرضه شد و ضمن برطرف کردن مشکلات امنیتی مطرح شده Meltdown و Spectre به جای این که شاهد افزایش سرعت باشیم در همه ابعاد، باید خود را برای کاهش عملکرد سافاری آماده کنید.

اپل اعلام کرده است که آپدیت مذکور باعث شده است کمی شاهد افت سرعت کاربری در سافاری باشیم. در هر صورت برای کسانی که از لحاظ امنیتی درگیر مشکلات چیپست دستگاه هستند، اولویت با آپدیت دستگاه خواهد بود مگر این که برای شما تفاوتی نداشته باشد و بخواهید برای آپدیت بعدی صبر کنید.

بر اساس گفته‌های اپل در تست Speedometer و ARES-6 آنچنان شاهد اختلاف چشم‌گیری نیستیم اما در JetStream کمی کاهش اتفاق افتاه است. JetStream مربوط به تست‌های JavaScript که تاکنون اپل به خوبی توانسته است در لیست بهترین‌ها قرار داشته اشد اما در این نسخه هنگام اسکرول سریع کمی لگ را میبینید.

آیا شما آپدیت کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
moh3n

خیلی جالبه . توی پستی که باید از یه شرکت تشکر کرد برعکس تیکه میندازیم بهش. جناب مخملیه عزیز انتظارات از شما بیشتره . توی دنیای کامپیوتر و موبایل هیچ چیزی تاکید میکنم هیچ چیزی مهم تر از امنیت نیست و نخواهد بود .الان توی خیلی از ادارات حاضرن برای تامین امنیت چندین ماه بعضی سرویس ها رو بخوابونن. شما میای به اپل تیکه میندازی؟ یخورده کند شدن اسکرول سافاری اینقدر اهمیت داره؟ این مشکل امنیتی مربوط به پردازنده های Intel و ARM هست . کجای این باگ مربوط به اپله ؟؟ الان کدوم شرکت سریعتر از اپل میشناسی که این باگ رو patch کرده باشه/؟

Peiman

دو تا باگ بر طرف کرده یه باگ اضافه؟؟؟؟
???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....