حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درآمد اچ تی سی در سال 2017 کمترین میزان در 13 سال اخیر

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

اچ تی سی سال خلوتی داشت، دستگاه های کمی معرفی کرد و سر و صدایی زیادی در بازار از آن شنیده نشد. چند ماهی به عقب برگردید و یادآوری کنید که چه دستگاه هایی از این شرکت معرفی شدند؟ کدام ها را به یاد دارید؟ به صورت رسمی 6 موبایل اچ تی سی امسال معرفی شده است که سعی در پوشش نیازهای مختلف کاربران در رده های مختلف داشته است. از این 6 دستگاه، 2 دستگاه پرچمدار، 3 دستگاه میان رده و یک فبلت میان رده لوکس بوده اند. می توان تصور کرد در بازاری که توسط برندهای چینی در حال بلعیده شدن است، این برند تایوانی کم سر و صدا عملکرد درخشانی نداشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره درآمد اچ تی سی در سال 2017 که کمترین میزان در 13 سال اخیر است بیشتر صحبت کنیم.

درآمد اچ تی سی در سال 2017

درآمد اچ تی سی در سال 2017

همانطور که در جدول بالا درآمد ماهانه اچ تی سی را در سال 2017 در قیاس با سال 2016 می بینیم، افت ماه به ماه و افت سال به سال بیشترین خودنمایی را دارند. حتی ارایه اچ تی سی یو 11+ که قرار بود در لباس پیکسل 2 ایکس ال نیز عرضه شود اما نشد، به فروش این شرکت در ماه های پایانی سال 2017 کمکی نکرده است.

درآمد اچ تی سی در سال 2017 برابر 2.1 میلیارد دلار (62.12 میلیارد دلار تایوان) است که حدودا 20٪ نسبت به سال پیش کاهش داشته است. البته از یاد نبریم که این شرکت تایوانی در معالمه ارزشمندی با گوگل به مبلغ 1.1 میلیارد دارد و در سال 2018 تکمیل خواهد شد. معالمه ای که به گوگل اجازه می داد بر اساس آن گوشی های پیکسل و محصولات VR را بر اساس دانش و تجربه آن ها توسعه دهند. اگر این مبلغ را به درآمد اچ تی سی اضافه کنیم سال بهتری می شود اما از نظر سهم بازار و فروش این دقیق ترین دیدی است که می توان به عملکرد این شرکت تایوانی داشت.

نظر شما درباره درآمد اچ تی سی در سال 2017 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

از موقعی که بیاد میارم در آمد اچ تی سی نسبت به سال قبلش کاهش داشته??????

Pouya

من ک دیگه امیدی ب خوب شدن وضعیت اچ تی سی ندارم

Hrkhk

کاری به سود و ضرر ندارم… من هنوز htc رو بهترین گوشی اندرویید میدونم…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)