حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فعال کردن حالت پرتره دوربین نکسوس 5X و نکسوس 6P با Camera NX V7.3

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

پیکسل 2 ایکس ال شاید دستگاه پر ایرادی باشد اما هیچکس نمی تواند این واقعیت که دوربین فوق العاده ای دارد را کتمان کند. یکی از دلایل این خروجی عالی را می توان علاوه بر سخت افزار بسیار خوب در پردازش تصویر قوی دید. در گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال بدون استفاده از دوربین دوم شما می توانید تصویر پرتره ثبت کنید اما گوگل این توانایی را به نسخه های قدیمی دستگاه های خود اضافه نکرده است. امروز به لطف یکی از توسعه دهنده های علاقه مند شاهد فعال کردن حالت پرتره دوربین نکسوس 5X و نکسوس 6P با Camera NX V7.3 هستیم. با استفاده از این برنامه شما قادر به فعال کردن این حالت روی پیکسل های نسل اول نیز هستید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به لطف توسعه دهنده Charles Chow حالا حالت پرتره دوربین نکسوس 5X و نکسوس 6P با استفاده از برنامه Camera NX V7.3 ارایه خواهد شد. وی تصور می کرده که حالت پرتره فقط با استفاده از داده های PD (شاید مخفف شناساکننده پیکسل) گرفته شده از دوربین اصلی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال ممکن است اما دوربین سلفی این دستگاه ها بدون آن سخت افزار نیز می تواند خروجی مناسبی را ارایه کند، پس این توسعه دهنده به فکر ارایه حالت پرتره برای دوربین اصلی نکسوس 5X، نکسوس 6P، پیکسل و پیکسل ایکس ال افتاده است.

برنامه Camera NX V7.3 که بر اساس Google Camera 5.1.016 توسعه داده شده است به کاربران دستگاه های بالا اجازه می دهد تا عکاسی حالت پرتره را داشته باشند. شما می توانید این برنامه را 8.1 و دستگاه هایی که نام بردیم نصب کنید.

دانلود برنامه Camera NX V7.3

شما موفق به نصب این برنامه شدید؟ عکاسی پرتره با استفاه از موبایل چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

به نظر میاد خیلی خوب پس زمینه رو تشخیص میده

mTAAHAAm

واقعا جالبه با آپدیت بشه این قابلیتها را اضافه کرد.

Mortazavi

ببخشید برای سایر گوشی ها هم جواب میده؟
گوشی من (ردمی نوت۴) با برنامه گوگل کمرا عکس با افکت بوکه میگیره ولی خیلی دقیق نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)