حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با انتشار خبر کاهش تولید آیفون X تا 40 درصد در چین، سهام تامین کننده های اپل سقوط کرد!

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، اخبار

در روز گذشته اخباری را در رسانه‌های تایوانی شاهد بودیم مبنی بر کاهش تولید اپل آیفون X در چین ! درصدی که بیان شده بود تاثیر بسیار زیادی را بر روی سهم شرکت اپل در بازار گذاشت. گفته شده بود این کاهش تولید تا ۴۰ درصد بوده است یعنی از ۵۰ میلیون سفارش به ۳۰ میلیون کاهش پیدا کرد. در ادامه همراه باشید.

با انتشار خبر کاهش تولید که به نظر می‌رسد خبری جعلی باشد، اپل ۱۴ میلیارد دلار از سهام خود را دست داده است. این را در نظر داشته باشید رشد و حرکت اپل در سهام به سمتی بود که کم کم وارد تریلیون دلار می‌شد اما این خبر باعث ماندن بر روی 900 میلیارد دلار شده است.

#شیطنت_رسانه‌ای

همه ما منتظر این هستیم که اپل گزارش سه ماهه خود را با در نظر گرفتن اپل آیفون X منتشر کند. این دستگاه برای اپل حکم بسیار مهمی را دارد چرا که بعد از ۱۰ سال شاهد تغییرات اساسی بر روی دستگاه‌های آیفون بودیم و از نظر دیگر این اولین بار است که رنج قیمتی در نظر گرفته شده برای دستگاه به مراتب بیشتر از سال‌های پیش است. قیمت آیفون در رده‌های قبلی میانگین ۷۰۰ دلار بود اما در آیفون X با این که هزینه تولید برای هر دستگاه 370 دلار ختم می‌شود اما با در نظر داشتن هزینه‌های برندینگ و تحقیق و توسعه با قیمت 999 دلار وارد بازار شده است.

اگر آماری که توسط اپل ارائه می‌‌شود را در نظر بگیریم، به صورت قطعی نمی‌توان میزان فروش آیفون X را بیان کرد زیرا اپل همیشه عادت دارد آمار کلی از فروش آیفون و افزایش درصدی آن را بیان می‌کند به همین دلیل امکان دارد باز هم با اعداد بسیار مثبت و بالا رو به رو باشیم که این مورد به خوبی می‌تواند توجه تمام سرمایه‌گذاران را جلب کند.
نظر شما چیست؟
اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

با انتشار خبر کاهش تولید که به نظر می‌رسد خبری جعلی باشد، اپل ۱۴ میلیارد دلار از سهام خود را دست داده است

۱۴ میلیارد دلاررررر . ??

mTAAHAAm

اثر پروانه ای

REZA

دوستان بازی تو عکس اسمش چیه؟واسه اندرویدم هست؟

علی شیخ زاده

اپل امسال تمام تلاش خودش و کرد تا همه رو به سمت خرید ایفون ۱۰ هدایت کنه و فک کنم موفق هم شده تا حدودی حتی کاهش سرعت ایفون های قبلی هم بخاطر همین ایفون ۱۰ بوده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....