حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شب یلداتون مبارک باشه … ❤️

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

مناسبت های مختلفی از دیرباز تا به حال در کشور عزیزمان ایران وجود داشته است که در بسیاری از این ایام خانواده ها گرد هم جمع می شوند. یکی از این روز ها یلدا می باشد که طولانی ترین شب سال نیز نام دارد… ضمن آرزوی‌های بهترین برای شما ادامه مطلب را از دست ندهید…

شب یلدا! شبی که وقتی گوشی های موبایل، تلویزیون،‌کنسول های بازی یا به عبارت بهتر سرگرمی های این دوره وجود نداشت، سرگرمی های خود ما نیز با آن بزرگ شده ایم اما یلدا همیشه یلداست، چون یلدا خاص است. ما اینجا در ترنجی دوست داریم در این شب دوست داشتنی چند خطی با شما همراهان همیشگی ترنجی که دلیل دست به کیبرد شدن ما هستید صحبت کنیم، افتخار می دهید؟

یلدا! بهانه ای برای قدر دانستن دوست داشتن ها و دورهمی هاست. شاید چند سال قبل این جمله خیلی فرم کلی کلیشه را برای من تداعی می کرد اما حالا می بینیم که واقعا همین است. شب یلدا را به بهانه یک دقیقه طولانی تر بودن شاید به اندازه یکسال دورهم بودن با هم خواهیم بود. این به ما یادآوری می کند که ارزش کجاست، دوست داشتم کجاست، تفاوت کجاست.

ما در ترنجی نزدیک به پنج سال است که از یک شروع ساده به برندی شناخته شده در زمینه فناوری رسیده ایم و واقعا ممکن نبوده است مگر با لطف خدا، مگر با همراهی شما و مگر با دلگرمی شما. وب سایت های زیادی وجود دارند که اخبار را منتشر می کنند، افراد زیادی وجود دارند که زبان انگلیسی بلندند و ترجمه می کنند مباحث داغ روز را برای شما اما انگشت شمار است مکانی که در آن هر دو طرف دید ویژه به فناوری داشته باشند. درباره فناوری بدانند و صرفا با موج برقرار شده توسط جریان دهی های خارجی حرکت نکنند، مخاطبینی که با ما درباره آن موضوع زیر مطلب مستقیما صحبت می کنند، از ما سوال می پرسند و دوستانه گفتمان داریم. این حس ناب کنار هم بودن و مرور فناوری چیزی است که شاید در رتبه های تک رقمی ایران نیز وجود نداشته باشد، ما اینجا دوست داشتن و کنار هم بودن را داریم، جایی که شاید ریز و درشت رویدادهای دنیای گسترده فناوری پوشش داده نشود اما اگر مطلب را اینجا می خوانید، مطمئن هستید که نویسنده آن دیدی را به شما می دهد که در هیچ کجای وب فارسی پیدا نخواهید کرد. شب یلدا را نمی خواهیم بگوییم ترنجی شاخ (!) است، نه! می خواهیم بدانید بودن تک به تک شما، صحبت کردن و مطلع شدن از دید شما به اتفاقات دنیای فناوری و به اشتراک گذاشتن آن با ما و شکل دادن دیدی نو درباره چیزی که آن را دوست داریم، اصلی است که پشت برند ترنجی نهفته است، جایی که مخاطب و ارایه دهنده محتوا در کنار هم و با هم درباره چیزی که دوست دارند، صحبت می کنند،‌ یاد می گیرند و پیشرفت می کنند.

با احترام ویژه، سینا عطایی


ترنجی نبود، اومد، رفت، اومد، بالا رفت، بالاتر، خسته شد، اذیت شد، نا امیدی زیاد شد، برگشت پایین، نا پدید شد، ترسید، اومدن، شروع شد، قوی تر، با امید بیشتر، رفت بالاتر، انرژی دوباره، تلاش و اکنون ترنجی پیش روی شماست که سختی‌های زیادی را تحمل کرده است. این را من نمی‌گویم. این را شما باید لمس کرده باشید. روز‌های خیلی سختی را پشت سر گذاشته‌ایم روز‌های سخت تری هم جلوی رویمان است.  سینا زحمت کشید و تمام صحبت‌های ممکن را داشت. با رویی شرمنده پیش روی شما هستیم و امیدواریم بتوانیم با برطرف کردن موانع، بهتر و با شادابی بیشتر پیش شما باشیم.

در این پست و این مطلب جای بسیاری از دوستان خالی است اما نباید کمک و لطفشان را فراموش کنیم. از آقای کمانی گرفته تا تک تک نویسنده‌های گل و زحمت کش ترنجی !

ایام به کام

ارادتمند، صدرا مخملی

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

سلام خدمت دوستان عزیز

شب یلداتون مبارک باشه

امیدوارم زندگی تون به بلندی و شیرینی یلدا باشه

اگه کسی از دوستان بابت اختلاف سلیقه از دست من ناراحته همینجا ازش عذر خواهی می کنم.

mTAAHAAm

یلدای شما هم مبارک باشه
اختلاف سلیقه طبیعی است ولی متاسفانه یکی دو نفر فقط یکی دو نفر بدنبال جنجال هستن

mTAAHAAm

ممنون.به امید بهتر از پیش شدن ترنجی.

Pouya

یلدای همه مبارک ایشالا ترنجی هر روز بیشتر دیروز بدرخشه راستی دلمون طنزنامه میخواد 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....