حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی الجی K10 2018 اولین میان رده این شرکت با سیستم پرداخت LG Pay

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

در ترنجی خواندیم که سامسونگ و ال‌جی در CES 2018 گوشی‌های جدید خود را معرفی خواهند کرد. به شما گفتیم که قطعا این دستگاه ها پرچمدار نیستند و باید شاهد معرفی میان رده های گلکسی A سامسونگ و الجی K باشیم. امروز شایعه جالبی درباره گوشی الجی K10 2018 منتشر شده است که بررسی آن می تواند جالب باشد، با ترنجی همراه باشید.

آنطور که انتظار می رود الجی برای میان رده های سری K سال 2018 خود هیچ چیز خارج از معمولی ارایه نخواهد کرد مگر سیستم پرداخت LG Pay. این سیستم که برای پرداخت امن در بازارهایی که پشتیبانی کند استفاده می شود می تواند قابلیت مفیدی برای گستره وسیعی از مخاطبان سری میان رده باشد. تا کنون دستگاه های پرچمدار الجی توانایی پرداخت موبایلی را داشتند و حالا در LG K10 2018 شاهد آن خواهیم بود. شاید جالب باشد که الجی Q6 میان رده ترندی و جذاب الجی به دلیل عدم داشتن حسگر اثرانگشت و تامین امنیت پرداخت امن موبایلی، نمی تواند آن را داشته باشد. حسگر اثرانگشت الجی K10 2018 روی قاب پشتی آن است.

مشخصات سخت افزاری گوشی الجی K10 2018

اما از مشخصات سخت افزاری این دستگاه می توان به نمایشگر 5.3 اینچی FHD اشاره کرد که متاسفانه از کم حاشیه یا به اصطلاح الجی Full Vision نیست. حافظه رم و حافظه داخلی به ترتیب 3 و 32 گیگابایت است که با کارت حافظه جانبی قابل ارتقا است. باتری 3000 میلی آمپری این دستگاه در کنار یک چپیست 4 هسته ای به فرکانس 1.2 گیگاهرتزی که احتمالا از سری اسنپدراگون 4XX باشد ارایه خواهد شد.

دوربین گوشی الجی K10 2018 تقریبا همانند نسل قبل است که یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. همچنین این دستگاه از رادیو FM نیز پشتیبانی می کند که در دستگاه میان رده و با توجه به مخاطبین هدف آن می تواند مفید باشد.

نظر شما درباره گوشی الجی K10 2018 که البته هنوز رسما معرفی نشده است، چیست؟ فکر می کنید در رده میانه بتواند انتخاب خوبی باشد؟ برای دید بهتر باید گفت این دستگاه به صورت مستقیم با خانواده گلکسی J سامسونگ مقایسه می شود.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

همین که اسنپدراگن هست خبر خوبیه.

Peiman

بعید میدونم از میاندره های الجی استقبال بشه

Mr. Dandelion

اتفاقا به نظر من کیفیت محصولات ال جی نسبت به برندهای دیگه خیلی بهتره. چه تو میان رده ها و چه تو پرچمدارها اگه یه نگاه بندازی می بینی که تو رنچ گوشی های ارزون تعداد مخصولات ال جی بیشتره. مضاف بر اینکه جدیدا داره امکانات نرم افزاری تلفن های پرچمدارش رو تو میان رده ها و گوشی های ارزون میذاره تا مردم بیشتری بتونن از امکانات انحصاری گوشی های پیشرفته استفاده کنن و محدود به یه رنج خاص نباشه

Mortazavi

پردازنده ۴هسته ای با کلاک ۱.۲ghz واقعاً ناامید کنندست حداقل واسه من

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)