حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تا سال 2021 اینستاگرام تبدیل به بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

احتمالا با خود فکر می‌کنید که هیچ‌وقت سلطه فیس‌بوک بر شبکه‌های اجتماعی نرسد در حالی که کاملا اشتباه برآورد کرده‌اید و این بار قرار است که یک بخش جانبی از یک شرکت ، از بخش اصلی جلو بزند و به نوعی گوی رقابت را برباید! براساس پیش‌بینی eMarketer ، اینستاگرام تا سال 2021 تبدیل به سلطان شبکه‌های اجتماعی دنیا خواهد شد.

با ترنجی همراه باشید…

احتمالا تا سال 2021 (بیش از سه سال دیگر) سهم اینستاگرام در بازار شبکه‌های اجتماعی به 30 درصد خواهد رسید. هم اکنون اینستاگرام بیش از 593.7 میلیون نفر عضو دارد و این آمار تا سال 2021 به بیش از 927.9 میلیون نفر خواهد رسید. رقمی که با توجه به فعالیت مداوم اکثر اعضا اینستاگرام در این شبکه اجتماعی در سه سال دیگر ، به معنای پادشاهی اینستاگرام در شبکه‌های اجتماعی خواهد بود.

یکی از تحلیلگران مطرح موسسه سیندی لیو علت رشد تعداد کاربران اینستاگرام را عرضه بروزرسانی‌های متعدد ، لایو استوری و استیکرهای جدید می‌داند. مهم‌ترین سلاح اینستاگرام در مقابل شبکه‌های اجتماعی رقیب همانند فیس‌بوک و اسنپ چت ، قابلیت استوری است.

مسئولان اینستاگرام تعداد کاربران فعال اینستاگرام (اسم این افراد را بهتر است خوره‌های اینستا بنامیم!) در روز را 300 میلیون نفر عنوان کرده است. جالب است بدانید که مسئول بخش اینستاگرام در فیسبوک کپی برداری از استوری (که یکی از قابلیت‌های قدیمی اسنپ چت است) را تایید کرده است.

جالب است بدانید که اینستاگرام تنها در ایران و یا آمریکا محبوب نیست و حالا این شبکه اجتماعی در سراسر جهان کاربران زیادی دارد.

نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

فکر میکردم اینستا خیلی رشد کنه اما نه اینقدری که از برنامه اصلی شرکت محبوب تر بشه . امیدوارم اینو دیگه فیلتر نکنن

REZA

شک نکن فیلترش نمیکنن.
من خودم اگ اینستا رو پاک کنم در طول ماه سه گیگم بسمه،ولی با اینستا هفته ای چهار پنج گیگ حداقل مصرفمه .
اگه اینستا نبود بسته ها خیلی دیرتر تموم میشد.خیلی به نفع سرویس دهنده ها شده این اینستا.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com