حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ایکس (Galaxy X) در پتنتی دیگر دیده شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدت زیادی است که درباره گلکسی ایکس (Galaxy X) می شنویم، دستگاهی افسانه ای از سامسونگ که مدت هاست درباره آن می شنویم اما هنوز هیچ مدرک مستدل و مفید برای ارایه دید صحیح نسبت به آینده ای که سامسونگ می بیند نداریم. امروز تصویری منتشر شده است که مربوط به پتنت یا همان حق اختراع این شرکت کره ای برای گوشی قابل خم شدن آن هاست. در ادامه با ما باشید تا درباره گلکسی X بیشتر صحبت کنیم.

سامسونگ تا کنون حداقل 6 پتنت متفاوت برای گوشی قابل خم شدن خود ثبت کرده است. جدیدترین این پتنت ها را در تصاویر بالا می بینید. یک موبایل با صفحه نمایش عریض و ادامه دار تا لبه پشتی. تصور کنید که این دستگاه می تواند چطور استفاده شود؟ آیا قرار است محتوا روی کل این نمایگشر کشیده شود؟ به نظر ما چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

گلکسی ایکس (Galaxy X)

گلکسی ایکس (Galaxy X)

به نظر ما سامسونگ در نظر دارد که گلکسی ایکس (Galaxy X) از وسط خم شود، به عبارت صحیح تر نمایشگر بزرگ از وسط و به داخل “تا” شود. بدین صورت نمایشگر کوچکتر روی قسمت تا شده قرار می گیرد و بخشی که نمایشگر ندارد پشت دستگاه را تشکیل می دهد، حال به محض باز شدن دستگاه، یک نمایشگر بزرگ می بینیم که می تواند در نقش تبلت یا هر چیز دیگری استفاده شود! جالب است نه؟

اینکه چه زمانی شاهد ارایه موبایل قابل خم شدن سامسونگ یا گلکسی ایکس (Galaxy X) خواهیم بود یا اینکه کدام یک از پتنت های دیده شده تا کنون می تواند به واقعیت بپیوندد مشخص نیست اما می دانیم آن روز دور نیست! نظر شما چیست؟ فکر می کنید این ایده مناسب باشد؟ ایده شما برای موبایل قابل خم شدن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ahmad ka

من شخصا این ایده رو زیلد دوست ندارم چون مایشگر های انعطاف پذیراز جنس پلاستیک خاص هستند ودربرابر خط وخش وگرما خیلی ضعیف تر هستند
واز طرفی مادر برد پلاستیکی را تصور کنید با کلی مدار قطعات ریز ودرشت که باید یه جا ثابت باشن .طبیعطا احتمال خرابی بالا میره ودوام گوشی پاین میاد.

Faraz

اون روز روز فوق العاده ای هست …خیلی جالب باید باشه

Peiman

خیلی منتظرم ببینم چی از اب در میاد

mTAAHAAm

می تونه نقطه شروع ی تحول باشه.

Mortazavi

این ایده اگه درست و کامل اعمال بشه میتونه یه نقطه عطف جدیدی تو گوشی های هوشمند باشه
خیلی جالبه که گوشیت صفحه بزرگ ۷ اینچی داشته باشه و تا بشه و مثل یه گوشی پنج اینچی راحت تو دست یا جیبت جا بگیره
مرسی سامی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)