حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرخ رشد اپل آیفون ۱۰ در بازار به مراتب بیشتر از آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس است

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

تاکنون دیده‌اید اپل دستگاهی را معرفی کند و در بازار با کلمه شکست رو به رو شود؟ مسلما خیر ! همین قضیه زمانی اوج گرفت که اپل در مراسم خودش از آیفون X رونمایی کرد. آیفونی که به صورت اولیه هزار دلار قیمت داشت و مسلما این افزایش قیمت ضمن داشتن تاثیر بد روی بازار، بسیاری از کاربران را به شک انداخته که آیا دستگاه جدید را خریداری کنند یا خیر اما اکنون آمار جالبی منتشر شده است. در ادامه همراه باشید.

نگاهی به جدول زیر داشته باشید:

اگر به نمودار دقت داشت باشید نرخ پذیرش آیفون ۸ و ۸ پلاس تا زمانی مثبت بوده است که که آیفون ۱۰ در بازار عرضه نشده بود و به نظرم با سیاست کامل این اتفاق افتاد چرا که هر کسی که به دنبال این دو دستگاه بود فرصت خوبی برای خرید پیدا کرد اما پس از عرضه آیفون ۱۰ در بازار شاهد نرخ رشد کمتر و چه بسا در حال حاضر منفی را تجربه می‌کند و آیفون تن به خوبی توانسته است به مرز 4.76 درصد برسد.

البته این نکته را تاکید کنیم که اپل از میزان فروش و اتفاقاتی که برای محصولات می‌افتاد هیچ خبر رسمی را در این بین اعلام نمی‌کند مگر در مراسم‌هایی خاص که آماری نجومی را مطرح خواهد کرد. آمار‌های فروش دستگاه‌های اپلی توسط شرکت‌های ثالث جمع‌آوری می‌شود.

با در نظر داشتن این که این آمار درست است اجازه دهید به اپل تبریک بگوییم که تا به اینجای کار به خوبی محصول گران‌قیمت دیگری را در بازار وارد کرده است. نظر شما چیست؟ ایا اگر برندی دیگر بر روی این دستگاه بود می‌توانست تجربه خوبی در فروش داشته باشد؟
اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

خودش هم گوشی بهتریه

Mortazavi

انصافاً هم گوشی لایقیه
طراحی خاص و فوق لوکس که نسبت صفحه به بدنه رو تو ذهن کاربر تا ۹۰درصد القا میکند
دوربین های بهتر از ۸پلاس
اندازه بسیار بسیار عالی و خوشدست
استفاده از صفحه اولد
وجود انایموجی که یه قابلیت جالب هست
و حس داشتن بهترین موبایل دنیا(از دید مشتریانش)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....