حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی جی 2 پرو 2018 در رندرهایی غیر رسمی لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی جی 2 پرو 2018 نام دستگاهی است که احتمالا به زودی از سوی سامسونگ برای پر کردن خلا دستگاه های پایین رده اقتصادی ارایه شود. از آن جا که نام این دستگاه سال 2017 که چند روز دیگر به پایان خواهد رسید را یدک می کشد یا به زودی معرفی رسمی خواهد شد و یا نام آن چیز دیگری خواهد بود! به هر حال هر موضوعی که باشد چند تصویر غیر رسمی از طرح CAD برای گلکسی جی 2 پرو 2018 منتشر شده که دیدن آن ها خارج از لطف نیست. در ادامه با ما باشید تا درباره گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 پرو 2018 آشنا شویم.

گلکسی جی 2 پرو 2018

گلکسی جی 2 پرو 2018

طرحی که در این تصویر می بینیم مشخص نمی کند که جنس بدنه چیست! شیشه، فلز یا پلاستیک می تواند کاندید این طراحی باشند اما مسلما پلاستیک محتمل ترین و کم خطاترین حدس ممکن است. ابعاد 143.1×72.2×8.6 میلی متر نوید دستگاه خیلی باریکی را به ما نمی دهد و همچنین درباره حاشیه نمایشگر می توان گفت “زیاد” خواهند بود!

می توان دید که روی پنل جلویی یک فلاش نیز دیده می شود که همانند نسل های پیشین گلکسی J2 قرار است سلفی های شما را پرنور کند! هر چند دکمه هوم روی پنل جلو قرار دارد اما نمی توان انتظار حضور حسگر اثرانگشت را روی این دستگاه سامسونگ داشت. چیپست گلکسی جی 2 پرو 2018 احتمالا اسنپدراگون 430 خواهد بود که یک پردازنده مرکزی 4 هسته ای به فرکانس 1.4 گیگاهرتز دارد، حافظه رم آن 2 گیگابایت است و احتمالا حافظه داخلی 16 گیگابایتی در کنارش قرار بگیرد.

گلکسی جی 2 پرو 2018

گلکسی جی 2 پرو 2018

از نظر سیستم عامل باید گفت که نسخه 7.1.1 اندروید روی گلکسی جی 2 پرو 2018 نصب خواهد بود که رابط کاربری جدید Samsung Experience را یدک خواهد کشید. منبع مطلب امیدوار است که آپدیت اندروید 8 دریافت شود اما ما چنین امیدی نداریم. از نظر طراحی می توان گفت که فقط جایگاه دوربین شبیه به دیگر اعضای خانواده گلکسی جی پرو است و احتمال دارد که این طرح نزدیک به واقعیت نباشد.

همچنین قابلیت باز شدن درب پشتی توسط کاربر که یکی از عادت های این سری گوشی های هوشمند در این رده قیمتی است نیز وجود دارد. بلندگوی تکی برخلاف عادت سری جدید گلکسی جی به جای روی لبه کناری، کنار دوربین قرار گرفته است.

نظر شما چیست؟ این دستگاه می توان گلکسی J2 Pro 2017 یا حتی گلکسی J2 Pro 2018 باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

اسنپدراگن 430 برای سری j2 خیلی خوبه

Peiman

با توجه به اینکه قطر دستگاه کمی زیاده انتظار میره باتری حجیمی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)