حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مصرف اینترنت سیم کارت اروپایی ها میانگین 2.4 گیگابایت

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار

مصرف اینترنت کاربران عموما از دو راه تامین می شود، یکی اینترنت ثابت منزل یا محل کار و دیگری اینترنت همراه که از اپراتور تلفن همراه تهیه می شود و اکثرا به آن اینترنت سیم کارت می گویند. شاید برایتان جالب باشد که مصرف اینترنت سیم کارت کشورهای اروپایی را بدانید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بیشتر در این زمینه صحبت کنیم.

مصرف اینترنت سیم کارت

مصرف اینترنت سیم کارت

جدولی که می بینید آمار مصرف اینترنت سیم کارت کشورهای اروپایی است. نقطه ای آن بالا تک و تنها نشسته که فنلاند است و مصرف اینترنت سیم کارت کاربران این کشور با اختلاف بسیار زیاد حتی تا 2 برابر رتبه دوم که مربوط به اتریش است، در صدر قرار گفته است. اگر از مصرف ماهانه حدود 14 گیگابایت فنلاندی ها و حدود 6 گیگابایت اتریشی ها بگذریم، کشورهای پرمصرف دیگر یعنی لهستان و روسیه حدودا 4 گیگابایت در ماه مصرف می کنند. به صورت میانگین می توان گفت کاربران کشورهای اروپایی حدود 2 گیگابایت در ماه مصرف اینترنت سیم کارت دارند.

کشورهایی همچون آلمان و هلند حداقل مصرف را دارند. کشورهایی همچون بریتانیا و فرانسه به دلیل داشتن سرویس های M2M مصرف اکثر کاربران حدود 300 مگابایت در ماه است. شاید جالب باشد بدانید کشوری مثل اوکراین از سال 2015 شبکه 3G را راه اندازی کرده است و هنوز شبکه 4G ندارد!

نظر شما درباره این حجم مصرف اینترنت چیست؟ شما بیشتر از چه طریقی اینترنت خود را تامین می کنید؟ مصرف ماهانه شما حدودا چقدراست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hrkhk

شاید جالب باشد بدانید کشوری مثل اوکراین از سال 2015 شبکه 3G را راه اندازی کرده است و هنوز شبکه 4G ندارد!
چه عجب… یه جا بدبخت تر از ایران پیدا شد تو اینترنت

siavash-t

احتمالا به خاطر اینه که اونا 3G واقعی دارند. نه مثل ما که 4.5G داریم و سرعتش در حد 3G ه! تازه چقدر خوش به حالمونه! 5G هم به زودی ارائه میشه واسمون!

Mahdi.L

دوستان عزیز توجه بکنن که وقتی اینترنت بر پایه نسل ۳ یا همون 3G هست یک حداکثر سرعتی داره و خداکثر تئوری ۳G سرعت ۴۲mb/s هست یک چیزی در حدود ۵مگابایت بر ثانیه اونم در بهترین حالت.
ولی وقتی شما از نت در بستر 4G استفاده کنید میتونید به صورت تئوری تا 1gb/s رسید
تو آمریکا سرعت LTE به طور متوسط بیت ۲۰۰تا۳۰۰ مگابیت هست تقریبا ( میتونید تست هایی که با سیم کارت ها و سرویس دهنده های آمریکایی با جدید ترین گوشی ها مثل آیفونX یا نوت۸ انجام میدن رو ببینید)
تو ایرانم اگه جاتون مناسب باشه و مشکل آنتن دهی و شبکه نباشه مثلا با اپراتور ایرانسل حتی تا ۱۰۰مگابیت هم میشه سرعت دانلود داشت
البته بسته به سرور دانلود هم داره
اینم نمونه سرعت در شهر مشهد:
comment image
.
comment image

siavash-t

دوست عزیز، بله. از لحاظ تئوری بله. حق با شماست. ولی از لحاظ عملی چطور؟ تازه قیمت سرویس ها رو هم یه نظر بندازید. واقعا متوجه نمیشم چطور همراه اول روش شده یه بسته ۲۰۰ مگی رو با قیمت ۴۰۰۰ تومن ارائه کنه! که مطمئنا بعد فقط بازدید از چند تا سایت تموم میشه. استفاده از شبکه های اجتماعی که بماند!

علی شیخ زاده

3جی اونا از ۴جی پلاس ما بهتره مگه داریم از ایران بدبخت تر اونم تو اروپا

mTAAHAAm

واقعاً مصرف پایین برخی کشورهای مطرح جالب بود

Peiman

مصرف دیتا سیم کارت خیلی پایینه به خاطر قیمت خیلی بیشترش نسبت به اینترنت ثابت. درحالی که مصرف اینترنت ثابتشون خیلی بیشتره

علی شیخ زاده

من بسته دو ماهه میگیرم 30 گیگ 60 تومن
برای دانلود سریال هایی که دنبال میکنم
هم بسته صبحانه 5 گیگ 2 تومن

mTAAHAAm

من هم بسته 6تا۱۲ می گیرم به علاوه مخابرات

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)