حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج اَپ: ویرایش اطلاعات فایل های موسیقی با Star Music Tag Editor

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | ترنج‌اپ

یکی از بزرگ ترین مشکلات رایج در بین اپلیکیشن های پخش موسیقی، نمایش کاورهای اشتباهی برای آهنگ هاست. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی موزیک پلیر شما در عوض نمایش تصویر اصلی آهنگ، تصویری از عکس آهنگ دیگر یا از عکس های خودتان را جایگزین آن کرده باشد .

امروز در ترنج اَپ با ما همراه باشید تا یک اپلیکیشن کاربردی در این زمینه به شما معرفی کنیم.

برای خلاص شدن از شر این مشکل، اپلیکیشن های زیادی در این زمینه وجود دارد که میشناسیم، اما بهترین آنها Star music tag editor است که امروز به معرفی آن میپردازیم.

به کمک این اپلیکیشن میتوانید اطلاعات فایل های موزیک را به دلخواه خود ویرایش کنید، از نام خواننده و آهنگ گرفته تا تصویر کاور و حتی تکست هایی که به این فایل ها پیوست شده.

اگر آهنگی در دستگاه شما وجود دارد که کاور اشتباهی به آن پیوست خورده، میتوانید با این اپلیکیشن کاور آن را حذف کرده و کاور جدید جایگزین آن کنید . حتی میتوانید با گزینه‌ی Auto Search ، به اپلیکیشن اجازه دهید تا مشخصات آهنگ را از اینترنت جست و جو کند و آن را جایگزین اطلاعات قبلی شما کند. البته گاهی این روش دچار مشکل میشود و ممکن است آهنگ شما را به خوبی شناسایی نکند، آن وقت مجبور میشوید تا دستی ویرایش کنید.

یکی از نکات مثبت این اپلیکیشن دسترسی ساده به آهنگ هاست. Tag Editor نه تنها یک جستجوگر درون برنامه ای قدرتمند دارد، بلکه آهنگ ها را مثل یک موزیک پلیر بر اساس محل ذخیره، نام آهنگ، آلبوم و خواننده نیز برای شما دسته بندی می کند.

حتی یک تقویم هم وجود دارد که آهنگ ها در آن بر اساس سال انتشار طبقه بندی شده اند. اگر آرشیوی از موسیقی در گوشی خود ذخیره کرده باشید مطمئنا این حالت را برای نظم دادن به تگ آهنگ ها بسیار مفید و کاربردی خواهید یافت.

اگر شما هم از مشکلات ذکر شده رنج میبرید و یا میخواهید سر و سامانی به آهنگ های خودتا بدهید، به هیچ عنوان اپلیکیشن Star Music Tag Editor را از دست ندهید.

 

دانلود :

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mainuser

ترنجی عزیز یه موزیک پلیر هست به اسم Musicolet که علاوه بر اینکه یه پلیر خیلی کارامد هست، امکانات این اپ رو هم داره.
میتونید اون رو بررسی و معرفی کنید.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
آرین حقگو