حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 5T با نمایشگر کم حاشیه 18:9 ترندی تر از وان پلاس 5 معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس یکی از برندهای شرکت BBK Electronics چین است که برخلاف دو برند دیگر تحت مالکیت این شرکت، یعنی ویوو (Vivo) و اوپو (Oppo) بیشتر روی بازار جهانی متمرکز است. وان پلاس دستگاه های قابل تحسینی که همه در رده پرچمدار هستند (به جز وان پلاس ایکس) تولید می کند و وان پلاس 5 نیز یکی از بهترین های این شرکت بود. حالا این پرچمدار که دوربین دوگانه داشت با دیگر ترند جذاب و همه گیر نیمه دوم سال 2017 یعنی نمایشگر کم حاشیه به روز شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا وان پلاس 5T را بهتر بشناسیم.

وان پلاس 5T

وان پلاس 5T

شاید بهترین تصویر برای مشخص کردن تغییرات وان پلاس 5T نسبت به وان پلاس 5 همین تصویر بالا باشد! جایی که نمایشگر کم حاشیه تر شده، نسبت به آن از 16:9 به 18:9 تغییر و نمایشگر مشکی که پوشاننده حاشیه تصویر زیاد نسل قبلی بوده حالا رنگی تر است! از نتایج تغییراتی که عنوان کردیم می توان به جای گرفتن یک نمایشگر 6 اینچی به جای نمیشگر 5.5 اینچی نسل قبلی اشاره کرد. همچنین حسگر اثرانگشت حالا روی قاب پشتی است، اما گفتی قاب پشتی! آیا آنجا تغییری ایجاد شده است؟ بله!

وان پلاس 5T

وان پلاس 5T

علاوه بر تغییر ظاهری که مشخص است می توان به بهبودهایی در دوربین دوگانه وان پلاس 5T که حالا برجستگی بیشتری نسبت به نسل قبلی خود دارد. حالا هر دو دوربین 16 و 20 مگاپیکسلی به f/1.7 عرضه می شوند که سبب عملکرد بهتر در شرایط نوری ضعیف می شود. وان پلاس در یکی از تیزرهای پیش از معرفی نیز عنوان کرده بود که وان پلاس 5T نسبت به نسل قبلی خود عملکردی بهتر خواهد داشت و اکنون دلیل آن را می فهمیم. وان پلاس 5T دومین موبایلی است که هر دو دوربین آن با گشودگی دیافراگم مناسب برای شرایط نوری ضعیف عرضه شده است. اگر بپرسید اولین دستگاه با دوربین دوم بهینه برای شرایط نوری ضعیف کدام دستگاه است باید بگوییم هواوی Mate 10 با دو دوربین به f/1.6!

وان پلاس 5T خوشبختانه جک 3.5 میلی متری صدا دارد. این انتخاب یکی از مواردی است که در دستگاه هایی که جدیدا معرفی می شود عموما حذف شده است اما ما واقعا دوست نداریم این قابلیت حذف شود تا زمانی که زیرساخت انتقال به پورت Type C کاملا فراهم باشد!

نظر شما درباره وان پلاس 5T چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

متاسفانه خیلیییی دیر پوشش میدید . اونم همچین خبر مهمی

Mortazavi

یه پرچمدار کامل و عالی با هزینه یک میانرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)