حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ وایرلس سریع آیفون X با آپدیت iOS 11.2 ممکن می شود

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل

شارژ وایرلس یا همان شارژ بی سیم موضوعیست داغ که این روزها اکثر موبایل های هوشمند به آن مجهز می شوند. هر چند این روزها بحثی داغ پیرامون پیرامون شارژ وایرلس شکل گرفته اما اصلا فناوری جدیدی نیست. سال 2012 نوکیا با لومیا 920 این فناوری را به موبایل های خود اضافه کرد اما دیگر رقبا آن را جدی نگرفتند تا سامسونگ از گلکسی اس 6 به بعد به صورت جدی روی شارژ بی سیم تمرکز کرد و تبلیغات گسترده ای انجام داد. حالا آیفون های 2017 نیز از این قابلیت بهره می برند. یکی معایب شارژ وایرلس سرعت آن است. سامسونگ از گلکسی نوت 5 به این سو شارژ وایرلس سریع را ارایه می کند و اپل هم سعی می کند تا آیفون ها شارژ وایرلس سریع داشته باشند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره شارژ وایرلس سریع آیفون X بیشتر صحبت کنیم.

شارژ وایرلس سریع آیفون X

شارژ وایرلس سریع آیفون X

با ارایه آپدیت iOS 11.2 آیفون های 2017 یعنی آیفون 8، 8 پلاس و آیفون 10 (iPhone X) می توانند از پتانسیل شارژ سریع تر پدهای شارژر وایرلس سازگار با فناوری Qi (بخوانید “چی”) بهره مند شوند. تا پیش از این آیفون X با مشخصات 5 ولت 1 آمپر یعنی 5 وات شارژ می شد اما پس از آپدیت iOS 11.2 با مشخصات 5 ولت  1.5 آمپر شارژ یعنی 7.5 وات شارژ خواهد شد.

شاید بپرسید این تغییر چقدر می تواند در سرعت شارژ شدن آیفون X با شارژ وایرلس تغییر ایجاد کند؟ باید گفت مثلا اگر تا پیش از این برای رسیدن از 46٪ به 60٪ (یعنی 16٪) مدت زمان 30 دقیقه نیاز بوده است، حالا برای رسیدن از 46٪ به 66٪ (یعنی 20٪) مدت زمان 30 دقیقه نیاز است. هر چند پیشرفت خیلی زیادی نیست اما به اصطلاح “کاچی به از هیچی” !

در حال حاضر حداکثر توانایی شارژ وایرلس فناوری Qi برابر 15 وات است که با این سرعت فعلی فاصله زیادی دارد اما برای حفظ امنیت و به دور از دردسر بودن شارژ بی سیم اپل فعلا تصمیم دارد تا همین حد از توانایی را استفاده کند. منبع مطلب می گوید شما هم دوست ندارید برای یک ماشین تولید انیموجی 1000 هزار دلاری بخواهد اتفاقی شبیه به گلکسی نوت 7 (!) رخ بدهد اما بد نیست بدانیم مشکل گلکسی نوت 7 مربط به شارژ بی سیم نبوده است!

نظر شما درباره شارژ وایرلس چیست؟ شارژ سیمی را ترجیح می دهید یا شارژ وایرلس سریع که البته به همین فناوری شارژ سریع هنوز فاصله زیادی با شارژ سریع سیمی 15 تا 20 واتی موجود دارد.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بچه ها ظاهرا فیلم هک شدن فیس آی دی فیکه اینو ببینید
https://youtu.be/NWNAA98DSN8
به نکته ظریفی اشاره کرد البته تا جایی که من متوجه شدم . وقتی قفل گوشی رو فیس آی دی باز میکنه علامت قفل بسته رو نمایشگر به قفل باز تغییر شکل میده ولی اینجا این اتفاق نمیافته لطفا با دقت فیلمو ببینید

ahmad

قفل باز شده رو تو نمایشگر نشون نداد اونوقت چطور گوشی آنلاک شد؟

JAVAD_S

راست میگی من نمیدونستم ، خیلی ها درباره فیس آیدی اطاع ندارن چرت میگن

ahmad

اصلا نوع باز شدنش مشخصه یه جورایی مشکوکه

ahmad

تو چندتا کانال معتبر دیدم با ماسک نتونستن اون سیستمو فریب بدن ها ولی با خودم گفتم شاید این یکی تونسته ولی فیک از آب درومده

Peiman

احمد جان شما با این دقت باید کارآگاه می‌شدی??
از غلط های املایی گرفته تا فیک بودن فیلم فریب فیس آیدی ???

ahmad

ارادت داداش خب اتفاقی یه جا دیدم ولی دقت که کردم دیدم اره فیک بنظر میاد

Peiman

عجب پیشرفت چشمگیر و خیره کننده ایی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)