حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس از سری تلفن های هوشمند ذن فون 4 خود در خاورمیانه رونمایی کرد

نوشته

6 سال قبل | 10 دیدگاه | اخبار داخلی، اخبار رسمی شرکت‌ها

شرکت ایسوس در خلال کنفرانس خبری خود در هتل اسکان تهران از نسل چهارم تلفن های هوشمند خود به صورت رسمی در تهران رونمایی کرد. به گزارش ترنجی در مراسمی که 15 آبان ماه در هتل اسکان تهران  با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد کمپانی ایسوس به صورت رسمی از سه مدل از تلفن های همراه خود با نام های zenfone 4 max،zenfone 4  و zenfone 4 selfie pro رونمایی کرد.

در ابتدای این مراسم محی الدین قادرخسرو مدیر منطقه ای ایسوس با بیان این که محصولات سری ذنفون 4 با شعار “We Love Photo&Energy” وارد ایران می شوند گفت:هدف ایسوس از طراحی و تولید این سری از گوشی های هوشمند اهمیت روزافزون عکاسی با موبایل در زندگی روزمره مردم است.

وی افزود:ایسوس در طراحی محصولات خود به نیازهای بازار گوش می دهد .علاقمندی کاربران برای عکاسی و گرفتن عکس های سلفی و همچنین داشتن باطری با طول عمر بالا برای رفع نیازهای مورد نظر ایسوس را به تولید محصولات سری ذنفون 4 سوق داده است.

در ادامه این مراسم آرون تای مدیر توسعه بازار موبایل ایران در شرکت ایسوس با اشاره به این که ذنفون 4 برای اولین بار در منطقه خاورمیانه در ایران لانچ خواهد شد اظهار داشت:ما با ذنفون 4 تمامی خاطراتمان را می توانیم به اشتراک بگذاریم.و این اشتراک ملزم به داشتن تکنولوژی هایی است که در این محصولات خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از بارزترین مشخصه های سری  ذنفون 4داشتن دوربین های دوگانه برای عکاسی است. این دوربین ها می تواند عکس های بسیار عریض با زاویه 120 درجه را بگیرد. تجربه عکاسی با لنزهای زاویه باز بسیار متفاوت با دوربین ها ی معمول در تلفن های همراه است.

آرون تای گفت:در تمامی مدل های سری ذنفون 4 از موتور پردازش تصویر سوپر پیکسل استفاده می کنیم و این تکنولوژی این امکان را می دهد که در نور کم با کمترین احساس لغزش، عکس هایی به مراتب با کیفیت تر داشته باشیم.

در ادامه فرشاد شریعت مدیر آموزش ایسوس در ایران به تشریح مشخصه های سه تلفن همراه سری 4 ایسوس پرداخت.

بنا بر این گزارش zenfone 4 max  به عنوان تمرکز ایسوس در بازار ایران از  سری ذنفون 4 ایسوس از تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۰ بهره مند است. ZenFone 4 Max در مدل‌هایی با ۱۶، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شوند. همه این مدل‌ّها از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند.

این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد و حسگر تشخیص اثر انگشت آن هم روی دکمه خانه قرار گرفته است. بدنه  این محصول فلزی است و در رنگ‌های مشکی، صورتی و طلایی راهی بازار می‌شود. ایسوس برای محصول جدید خودش از یک بلندگو، پورت micro-USB و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا استفاده کرده است. گوشی ZenFone 4 Max با اندروید ۷٫۰ و رابط کاربری خود ایسوس راهی بازار خواهد شد. این گوشی از دو سیم کارت هم پشتیبانی خواهد کرد.

البته یکی از ویژگی جذاب این تلفن همراه دوربین دوگانه  آن است. ایسوس از دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی برای دوربین این محصول استفاده کرده که یکی از آن‌ها از زاویه دید باز بهره می‌برد. زاویه دید سنسور باز این دوربین به ۱۲۰ درجه می‌رسد. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید 140 درجه است که می‌تواند عکس‌ّهای سلفی با کیفیتی تهیه کند.

در کنار تمام ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند باتری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ایسوس برای ZenFOne 4 Max از ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده است که باعث می‌شود این محصول ۴۶ روز در حالت آماده به‌کار روشن بماند. همچنین این امکان برای گوشی جدید ایسوس در نظر گرفته شده که بتواند یک دستگاه دیگر را هم شارژ کند. در واقع ظرفیت بالای باتری این گوشی باعث شده که بتوانید از آن به عنوان یک پاوربانک برای شارژ دستگاه‌های دیگر استفاده کنید.

یکی دیگر از محصولاتی که در این مراسم رونمایی شد  ذنفون 4 سلفی است. تمرکز این محصول در گرفتن عکس های سلفی با دارا بودن یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی است. مشخصه های سخت افزاری این محصول تشابه بسیار زیادی به ذنفون 4 مکس دارد همچنین دوربین این محصول قابلیت فیلمبرداری 4K را دارد.

در این محصول به صورت نرم افزاری یک پکیجی با نام سوپر سلفی قرارداده شده است که ابزارهای مورد نیاز برای عکس های سلفی قرار داده شده است.

دیگر محصولی که در این مراسم رونمایی شد دنفون 4 ایسوس بود. تمرکز ایسوس در این محصول طراحی منحصربفرد آن است. داشتن حاشیه بسیار باریک امکان استفاده آسان با یک دست را برای کاربر به همراه خواهد داشت. ذنفون 4 مانند هم رده های خود دارای دوربین دوگانه با زاویه دید وسیع تر است.این محصول از  پردازنده اسنپ دراگون 630 استفاده می کند که با توجه به رم 4 گیگابایتی خود به یک محصول پرقدرت تبدیل شده است.رابط کاربری تمامی محصولات مورد بحث zenui نسخه 4 است.

سلطانی مدیرعامل شرکت ویستا وارد کننده محصولات ایسوس در ایران در خلال این نشست مطبوعاتی در پاسخ به سئوال یک خبرنگار در خصوص طرح رجیستری تلفن های همراه با بیان این که ایسوس از طرح رجیستری تلفن های همراه در ایران حمایت می کند اعلام کرد: ورود قانونی محصولات ایسوس به ایران موید این نکته است که شرکت ایسوس به صورت تمام قد در کنار دولت ایران برای اجرایی شدن طرح رجیستری و ورود قانونی محصولات به کشور خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

حس خوبی نسبت به گوشی های ایسوس ندارم . ولی لپ‌تاپ هاش عالین

Pouya

من یا رابط کاربریش شدید مشکل دارم گرچه رابط سلیقه ایه من اصلا خوشم نمیاد ایموشن بهتر از اونه

siavash-t

راستش من گوشی هاش رو نمی دونم. ولی یه تبلت ازش دارم که نسبتا خوبه. محیط کاربری اش هم نسبتا خوبه. حداقل من یکی از محیط کاربری هواوی و شیائومی بهتر می دونمش.

ahmad

طمع ایسوس به بازار گوشیها باعث شده بره سمت تولید اسمارتفون ولی بنظرم موفق نشده

Peiman

راستش فکر نکنم اسمش رو بشه طمع گذاشت

ahmad

پس چیه

mTAAHAAm

ظاهر قشنگ ی دارن

Sajad

ایسوس موفق نمیشه چون بازار چین رو نداره. در سطح جهانی هم که فقط اپل و سامسونگ میفروشن.

mega08

زنفون 3 رو خیلی باهاش حال کردم . ی میان ردس با امکانات بالارده ها. طراحی زیبا امکانات خوب فیلم برداری 4k. صفحه نمایش عالی. ولی هر سری ک معرفی میکنه نمیدونم چرا ضعیفتر میشن!!

siavash-t

بزرگترین ایرادش از نظر من اینه که پردازنده نسبتا قدیمی استفاده می کنه! مثلا متوجه نمیشم چرا تو این گوشی از اسنپ دراگون ۴۳۰ استفاده می کنه! در حالی که اگه از سری ۶۰۰ اش استفاده می کرد، خیلی بهتر بود!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....