حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 5 با 3 گیگابایت حافظه رم عرضه شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | نوکیا

نوکیا 5 میان رده اقتصادی نوکیا است که چندی ماهی از عرضه آن در بازار می گذرد. بازار هدف این دستگاه بیشتر کشورهای در حال توسعه هستند و در این کشورها رقابت در دسته میان رده ها کار ساده ای نیست. هر چند نوکیا 5 مشخصات سخت افزاری مناسبی دارد اما اچ ام دی (HMD)‌ تصمیم گرفته است تا مشخصات سخت افزاری این دستگاه را کمی تغییر دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا خبر نوکیا 5 با 3 گیگابایت حافظه رم را با هم مرور کنیم.

یکی از بازارهایی که نوکیا چشم به آن دوخته بازار هند است. بازاری که مشتاق دستگاه های میان رده با مشخصات خوب است. هر شرکتی که مشخصاتی بهتر و قیمتی کمتر را آن جا ارایه کند پیروز میدان است. نوکیا 5 با مشخصات حافظه ای 2 و 16 گیگابایت برای حافظه اجرایی و حافظه داخلی ارایه می شد و حالا با وجود کاهش در قیمت به اندازه حدود 27 دلار و رسیدن قیمت به 183 دلار، اچ ام دی تصمیم گرفته حافظه اجرایی را افزایش بدهد. حافظه اجرایی را همان رم در نوکیا 5 از 2 به 3 گیگابایت ارتقا پیدا کرده که می توان تاثیر مناسبی در فروش بهتر این دستگاه داشته باشد.

همچنین به دلیل نزدیک بودن مشخصات نوکیا 5 و نوکیا 3 در بخش حافظه و قیمت خیلی کمتر نوکیا 3 با این کار تمایز بیشتری بین دو مدل ایجاد می شود.با وجود افزایش حافظه رم اما حافظه داخلی همچنان همان 16 گیگابایت باقی مانده است.

نظر شما درباره نوکیا 5 چیست؟ میان رده های نوکیا را می پسندید را ترجیح می دهید از میان رده های سامسونگ، هواوی، شیائومی، سونی یا الجی استفاده کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

مشخصصات و قیمت مناسبی داره . تصویر اول مطلب منو یاد رنگ مسی z3 انداخت . اخ عجب رنگ ردیفی بود با اون طراحی زیبا در زمان خودش

mTAAHAAm

فقط کمی گرونه

Morimf

خیلی خوبه نوکیا دوباره برگشته ولی من به شخصه فکر نمیکنم هیچوقت بتونه دوباره مثل قبل موفق عمل کنه و نبض بازار رو به دست بگیره مگر اینکه بتونه یه حرکت ویژه و خاص بزنه رو گوشاش

ahmad

حرکت هوشمندانه ای هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)