حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هم اکنون در Google Search می‌توانید مشخصات دستگاه‌های هوشمند را با هم مقایسه کنید

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، گوگل

کمپانی گوگل گاهی اوقات بدون اطلاع عموم ویژگی‌های جدیدی را به جستجوی وب خود اضافه می‌کند و یا در طراحی صفحه‌ی جستجوی خود تغییراتی را اعمال می‌کند. اخیرا گوگل شروع به انتشار یک رابط جستجو با امکان جستجوی گوشی‌های هوشمند ارائه کرده است و هم اکنون به نظر می‌رسد که در مرحله‌ی آزمایش می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هم اکنون برای برخی از کاربران امکان مقایسه‌ی دو دستگاه با قرار دادن عبارت vs در وسط نام دستگاه‌ها (برای مثال، Pixel 2 vs Pixel 2 XL) فراهم شده است و تفاوت میان دو دستگاه جستجو شده در قالب یک جدول به کاربر ارائه می‌شود. در نتایج، چند ردیف اصلی نمایش داده می‌شود که کاربر می تواند با کلیک کردن به روی گزینه‌ی آبی رنگ تمامی جزئیات رامشاهده نماید.

حتی یک حالت برای برجسته کردن تفاوت‌های موجود میان دو دستگاه یا گوشی هوشمند نیز قرار داده شده است. به نظر می‌رسد که این قابلیت فقط برای مقایسه‌ی میان دو دستگاه طراحی شده و امکان استفاده برای بیش از دو دستگاه هنوز وجود ندارد.

این قابلیت هنوز برای تمامی کاربران در تمامی کشورها فعال نشده است و احتمالا در آینده‌ای نزدیک قابل دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاه شما در خصوص این ویژگی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

من تست کردم نشد

Peiman

به نظر من ویژگی خاصی نیست و تمومش تو خیلی از سایتها وجود داره

Peiman

*نمونش

SAWAN

فعلا با فیل شکن هم جواب نمیده!!

Sajad

فکر کنم یه چند روزی زمان میبره تا واسه ما فعال بشه. ولی قابلیت خیلی خوبیه. صفحه جستجوی گوگل کم کم داره تبدیل به یه سیستم عامل میشه واسه خودش ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h