بر اساس یک یادداشت داخلی که توسط اپل به Genius Bar ها و سرویس دهندگان مجاز اپل ارسال شده است، مشکلی باعث ایجاد خطوطی در لبههای برخی از گجتهای Apple Watch series 3 میشود. این خطوط بر روی لبه نسخه معمولی ساعت هوشمند ظاهر میشود. مدلهای cellular ممکن است از این مشکل رنج نبرند، زیرا از روش منتاژ نمایشگر متفاوتی نسبت به ساعتهای آسیب دیده بهره میبرند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.
هر کسی که یک Apple Watch series 3 را به Genius Bar ها و یا سرویس دهندگان مجاز اپل میبرد و درباره خطوطی در لبهی آن شکایت میکند که در نتیجه از مشتری میخواهند که صفحه نمایش را با انگشت خود پاک کند. اگر لکه بوجود آمده روی صفحه، خطوط لبه را نشان نداد، صفحه نمایش را تمیز میکنند و از مشتری خواسته میشود تا با دمیدن روی صفحه نمایش، شیشه آن را مرطوب کند. به نظر میرسد که این خطوط به دلیل رطوبت موجود زیر صفحه نمایش ظاهر میشوند، اگرچه یادداشت اپل علت ظاهر شدن آن را اعلام نکرده است.
از آنجا که Apple Watch series 3 یک نسخه جدید از اپل واچ است، پس گارانتی یک ساله آن هنوز پابرجاست و این بدان معناست که صاحبان این سری از ساعتهای هوشند، نباید پولی را در قبال تعمیر آن پرداخت کنند.
عجیبه اینجور مشکلات سال های گذشته وجود نداشته یا کسی دقت نمیکرده! تو این دو سه سال اخیر هر دستگاهی یه سری مشکلات جدید رونمایی میکنه…
از نظر من ساعت های هوشمند هنوز اینقدر بالغ نشدند که به خریدش فکر کرد