حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون تن (iPhone X) قاچاق در ایران سرویس نمی گیرد؛ منتظر گارانتی باشید

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار داخلی

احتمالا شما نیز در چند روز گذشته به دلیل اعلام غیر رسمی آیفون تن (iPhone X) در ایران شکه شده‌اید اما کمی صبر کنید. درست است که قیمت‌ها کاملا نجومی است اما مسئله اصلی در زمان فعلی، رجیستری خواهد بود. با توجه به شروع این طرح آیا امکان استفاده از آیفون تن (iPhone X) را داریم؟ باید بگوییم که خیر ! در ادامه همراه باشید.

به نقل از دهقانی‌نیا، سخنگوی طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری):

نظر به شروع فرآیند پایش شبکه طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری) و عدم مشاهده گوشی اپل آیفون تن (iPhone X) در شبکه و با عنایت به این نکته که تا این تاریخ هیچ ثبت سفارشی نیز برای گوشی اپل 10 در کشور صورت نپذیرفته و IMEI آن در گمرک ثبت نشده است، منطقا گوشی مذکور کالای قاچاق است و در این طرح پس از شروع اعمال سیاست از شبکه اپراتوری سرویس نخواهد گرفت. بنابراین توصیه می‏گردد این گوشی‏ها به هیچ وجه خریداری نگردند تا زمانی که محموله‏ های قانونی با گارانتی رسمی وارد کشور شوند. مردم می توانند با ارسال IMEI این مدل گوشی به سامانه پیامکی با شماره 7777 از اصالت کالا و اینکه کالا در شبکه ثبت شده است یا نه، مطمئن شوند. به عبارت دیگر اگر در استعلام این پیام دریافت گردید که «کالا در شبکه ثبت نشده است» از خرید این گوشی خودداری کنند، در غیر این صورت گوشی مورد نظر در طی هفته ‏های آتی سرویس نخواهند گرفت.

چند نکته را ذکر کنیم:

۱. اگر اکنون شما دستگاه را خریداری کنید تنها یک ماه قابل استفاده در شبکه اپراتوری خواهد بود و بعد از آن می‌بایست در شبکه رجیستر شود.

۲. رجیستر در شبکه ملزم به مراجعه حضوری در شرکت واردکننده رسمی است که شما باید در حدود ۱۶ درصد از قیمت دستگاه را به عنوان مالیات پرداخت کنید. 

۳.  سامانه 7777 فعلا فقط مربوط آیفون تن (iPhone X) هست و مدل‌های دیگر رو با این شماره بررسی نکنید.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

فکر نکنم کسی بتونه در روزهای اولیه بخره بخاطر قیمت بالا هرکس میخواد بخره هم بخاطر قیمت و هم گارانتی بهتره منتظر بمونه

Phinkeralexis

اصلا باید جلوی گوشی هایی که کلا تو ایران نمایندگی ندارن وهیچ گونه خدماتی نمیدن گرفت و ورودشو تو ایران ممنوع کنن حالا میخواد اپل باشه متأسفانه در حال حاضر فقط و فقط گوشی های الجی و سامسونگ تو ایران نمایندگی رسمی دارن که این به نظرم فاجعست

Peiman

حیف که این رجیستر اومد وگرنه میتونستم به یکی از اشنا ها که میره اونور پول بدم و یه ایفون تن برام بیاره فک کنم حدود یک . یک نیم به صرفه تر میشد

ahmad

پیمان جان تو طرح رجیستری اینم پیشبینی شده الانم میتونی این کارو بکنی البته بعد اینکه قانون رجیستری کامل اجرا بشه

Sajad

اونی که طرح رجیستری رو اجرا میکنه باید یه فکری هم به حال نمایندگی نداشتن اپل بکنه! ما همیشه اول مناره رو میدزدیم و بعدش دنبال چاله میگردیم..‌.

ahmad

اگه به اپل باشه که راضی نیست ایرانیا اپل بخرن این دولت باید باشه که باید دنبال اپل باشه که نمایندگی بیاره

Sajad

دقیقا منظورم همینه. اجرای این طرح واسه بازاری خوبه که نمایندگی مستقیم شرکت ها وجود داشته باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....