حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقد و بررسی اسپيکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2324

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

موسیقی شاید یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریح‌های زندگی انسان‌ها باشد و چقدر خوب است که این لذت به مکان و فرد محدود نباشد و بتوان موسیقی را با خود حمل کرد و به صورت گروهی از آن لذت برد. تا کنون در مورد اسپیکر های مختلف با هم صحبت کرده‌ایم در ادامه همراه باشید تا شما را با گجتی دیگر از تسکو آشنا کنیم.

اسپیکر بلوتوثی همراه TS 2324 ساخت شرکت TSCO برای همین منظور طراحی‌ شده است و کاربر می‌تواند آن را با خود حمل کند. این رده از اسپیکرها شاید همان دستگاه‌های پخش قدیمی را در ذهن ما تداعی کنند که با چند باتری می‌توانستیم مدت محدودی به موسیقی گوشی دهیم. حال تکنولوژی پیشرفت کرده و کیفیت و مدت‌زمان پخش بسیار بیشتر و بهتر شده است.

 

برای پخش موسیقی می‌توانید از اتصال بلوتوث نسخه‌ی 2.1 در این دستگاه استفاده کنید که تا 10 متر برد رادیویی دارد. این مسئله بدین معناست که دستگاه پخش موسیقی مانند تلفن همراه می‌تواند حداکثر در فاصله‌ی 10 متری اسپیکر قرار گیرد.

طبیعی است که هر چه این صدا بلند تر می‌شود، از کیفیت آن نیز کاسته شده و به طبع آن باید کمی نویز را نیز تحمل کنید؛ اما خب این اسپیکر که نه می‌توان آن را کوچک نامید و نه خیلی بزرگ، می‌تواند یک جمع چند نفره را در هر جا که باشید کاملا پشتیبانی کند!

به جز فرآیند Pair شدن با یک محصول بلوتوث دار، شما می‌توانید از کابل AUX نیز جهت اتصال و گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود استفاده کنید. پس از ورود کابل 3.5 میلی‌متری به پورت مخصوص، باز هم همان بانوی پنهان شده، اعلام می‌کند که دستگاه به سیستم AUX متصل شده و آماده استفاده است. در این حالت نیز استفاده از دستگاه به راحتی امکان پذیر است، اما به نظر می‌رسد میزان نویز تولید شده در این حالت کمی بیشتر از حالت اتصال به بلوتوث است که خب البته به کیفیت کابل شما نیز بستگی دارد. شرکت سازنده یک کابل مخصوص AUX برای شما درون جعبه قرار داده اما خب طبیعتا برای استفاده بهتر باید به فکر یک کابل بلندتر و البته با کیفیت‌تر باشید.

در نهایت نیز باید باتری‌های قابل‌شارژ به‌کاررفته در این مدل 4000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته و امکان استفاده از آن‌ها به‌صورت پاوربانک هم وجود دارد. این دستگاه می‌تواند یک وسیله همراه بسیار عالی برای شما باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....