حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید بخش‌های Face ID برای آیفون 10 به حالت پایدار رسیده است

جدا از نمایشگر OLED یکی از ویژگی‌های کلیدی آیفون 10 Face ID است. این ویژگی جای Touch ID را گرفته و متود امنیتی جدید آیفون خواهد بود اما با توجه به دارا بودن سخت افزاری جدید گزارشاتی مبنی برپیچیدگی تولید این قطعات وجود دارد که باعث عرضه آیفون 10 در زمان دیگری شده است همچنین گفته شده این قطعه دلیل کمبود آیفون 10 نیز است البته بنظر می‌رسد که این مشکلات در حال رفع شدن هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنا به تحلیل‌گر KGI آقای  Ming-Chi Kuo تولید قطعات مورد نیاز برای Face ID به حالت پایدار رسیده است و مشکلاتی که اپل و تامین کننده قطعات آن داشتند دیگر برای آیفون 10 و مدل‌های 2018 تکرار نخواهد شد.

وی نوشته است:

ما اعتقاد داریم که منابع مورد نیاز برای هردو قطعه در حالت پایدار هستند و نیازی به استفاده از روش‌های دیگر نیست.

این خبر به این معنی است که تولید آیفون 10 به خوبی ادامه پیدا خواهد کرد و اپل مدیریت بهتری بر منابع خود خواهد داشت که می‌تواند به زمان انتظار کمتر برای دریافت آیفون 10 منتهی شود.

در حال حاضر زمان انتظار برای آیفون 10 در حدود 5-6 هفته تخمین زده اشت اما تحلیل گری گفته است مشتریان در زمان کمتری محصولات خود را دریافت می‌کنند، که البته این موضوع در رابطه با برخی از مشتریان آیفون 10 مشاهده شده است.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خبر خیلی خوبی هست برای اپل پس میشه انتظار یک رکورد شکنی بود انتظار دارم سود عملیاتی اپل در سه ماه منتهی به کریسمس که سال قبل 18 میلیارد دلار بود افزایش پیدا کنه

Sajad

فن های اپل خوشحال میشن. بعد چند نسل تکرار جهش خوبی در انتظارشون هست.

Peiman

خبر خوبی برای اپل. اینطوری میشه امیدوارم بود که خیلی زودتر از اونی که فکرشو میکردیم عرضه بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید