حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آمازون در حال آپدیت مدل پایه Kindle جهت پشتیبانی Audible می‌باشد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، کتابخوان

Kindle Oasis جدیدترین پرچمدار کتابخوان (e-reader) آمازون همراه ویژگی‌های چشمگیری مانند ضد آب یودن و صفحه نمایش بزرگ و شفاف می‌باشد و حالا این شرکت اعلام کرده است که یکی از بهترین ویژگی‌های این دستگاه در حال اضافه شدن به پایین رده ترین Kindle است. به زودی ارزان ترین مدل Kindle جهت پشتیبانی از کتاب‌های صوتی Audible بروز رسانی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آمازون اخیرا صفحه محصولات Kindle خود را بروز کرده است و اشاره کرده است که یک بروز رسانی OTA در ماه‌های آینده برای کیندل‌ها منتشر خواهد شد و قابلیت پشتیبانی از کتاب‌های صوتی را به این محصول اضافه می‌کند. اما به علت عدم وجود بلندگو و یا جک هدفون روی Kindle ها مثل Kindle Oasis، کاربران جهت پخش کتاب صوتی، مجبورند تا از هدفون و یا اسپیکرهای بلوتوثی استفاده نمایند.

در واقع Audible متعلق به شرکت آمازون می‌باشد، بنابراین منطقی است که این شرکت، خدمات کتاب صوتی خود را با کتابخوان‌های محبوب خود ادغام کند و به کاربران اجازه دهد تا کتاب‌های خود را در قالب ترجیحی خود خریداری کنند. مشتریان جدید Audible، می‌توانند با ثبت نام در این سرویس، به صورت رایگان 2 کتاب صوتی را دریافت کنند.

اما متاسفانه برای صاحبان Kindle Paperwhite و Kindle Voyage که کتابخوان‌های میان رده‌ای هستند، هیچ اشاره‌ای در مورد دریافت این بروز رسانی نشده است. به هر حال ممکن است که این ویژگی در آینده برای این دو دستگاه نیز منتشر شود اما در حال حاضر هیچ اشاره‌ای به آن‌ها در صفحه محصولات نشده است.

 

نظرتان در مورد کتابخوان‌های آمازون و اضافه شدن این ویژگی جدید به آن‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98