حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کولر مستر (Cooler Master) سری جدید پاورهای MasterWatt را معرفی می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها، سخت‌افزار

به تازگی شرکت کولر مستر به عنوان یکی از معروف‌ترین شرکت‌‌های فعال در زمینه تولید منبع تغذیه (Power Supplie) به معرفی سری جدید پاورهای MasterWatt خود پرداخته است. در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید.

شرکت کولر مستر سری جدید پاورهای MasterWatt خود را با گواهینامه 80PLUS برنز، فن‌های کم صدا، ساختار نیمه ماژولار و همراه کابل‌های افزایش تا 14 درصد نسبت به سری GM  از نظر اندازه معرفی کرده و بزودی عرضه خواهد کرد. کولر مستر این سری پاورهای جدید را به هدف جایگزینی سری GM معرفی کرده است که در حال حاضر سری GM از پاور کولر مستر در بازار نیز موجود هستند. طبق گفته شرکت سازنده این پاورها با بهرگیری از یک مدار دوگانه DC به DC کارکرد ریل 12 ولت را در شرایط سخت تضمین می‌کند.

فن بکار رفته در این سری از یک بلبرینگ موسوم به LDB برخوردار است که طبق مبنع خبری تا کمتر از 30dB صدا را تولید خواهد کرد، که نشان از کم صدا بودن این فن‌ها است. پاورهای جدیدی سری MasterWatt در توان‌های 450، 550، 650 و 750 وات عرضه می شوند، برچسب قیمت این پاورها نیز به ترتیب بصورت 59 یورو، 69 یورو، 79 یورو و 89 یورو برای مدل 750 واتی خواهد بود. بنا بر اعلام رسمی شرکت سازنده پاورهای سری جدیدی MasterWatt از سوی کولر مستر در پایان ماه اکتبر سال میلادی جاری عرضه خواهند شد.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist