حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پلیس بریتانیا برای افزایش مهارت رانندگی در سرعت بالا از بازی‌های ویدیویی استفاده می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، پلی‌استیشن، خودرو

بازی‌های ویدیویی سبک رانندگی همواره از پرطرفدارترین و بهترین بازی‌ها در دنیای گیمرها محسوب می‌شوند که برخی از آن‌ها در حدی هستند که می‌توانند توان رانندگی شما را افزایش دهند! نیروهای پلیس بریتانیایی طی یک حرکت جالب سعی دارند مهارت رانندگی خود در سرعت بالا را با استفاده از بازی‌های ویدیویی افزایش دهند. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

نیروهای پلیس شهرستان لینکلن‌شر در حال تست رانندگی در سرعت بالا و افزایش مهارت خود در این زمینه با چندین بازی ویدیویی هستند. به گزارش اتو اکسپرس «Auto Express» ابتدا چهار مامور در پیست سیلوراستون (SilverStone) انگلستان با خودروی بی‌ام‌دبلیو استاندارد خود و با زمان و تعداد دور مشخص رانندگی کردند و پس از یک روز که توانستند بهترین زمان رکورد خود را ثبت کنند. این بار با همکاری سونی، پشت یک دستگاه پلی استیشن نشستند و به‌منظور افزایش مهارت خود، مشغول به انجام بازی «Gran Turismo Sport» شدند. این بازی ویدیویی به افسران هر نکته‌ای که باعث ارتقای مهارت آن‌ها می‌شود را گوشزد می‌کند که این موارد شامل دیر ترمز کردن، سرعت بیش از حد در جاهای خطرناک و سایر تکنیک‌های رانندگی می‌شود.

برخی از ماموران پس از تمرین با بازی یاد شده موفق شدند رکورد خود را بشکنند و با همان خودروی قبلی، همان مسیر و تعداد دور را در زمان کمتری طی کنند که این نتایج نشان از تاثیرگذاری مثبت بازی‌های ویدیویی بر روی این ماموران است!

معاون رئیس پلیس ذکر کرد که هیچ‌چیز نمی‌تواند جای تجربه‌ی رانندگی واقعی را برای افزایش مهارت بگیرد، اما دپارتمان همچنان قصد دارد از بازی‌های ویدیویی‌ای مثل «Gran Turismo Sport» جهت افزایش مهارت رانندگی افسرها در سرعت بالا استفاده کند.

همچنین وی گفت: “اگر Gran Turismo بتواند به راننده‌های مسابقات در سطح جهانی کمکی بکند،‌ ما مشتاقانه حاضریم که با استفاده از این بازی ویدیویی به افسران خود در مسیر افزایش مهارت رانندگی کمک کنیم و همچنین گامی به سوی گسترش و نوآوری روش‌های آموزشی برداریم.”

خودروی پلیس انگلستان جهت رانندگی افسرها در Gran Turismo

خودروی پلیس انگلستان جهت رانندگی افسرها در Gran Turismo

بازی «Gran Turismo Sport» یک بازی آنلاین در سبک مسابقه و رانندگی است که توسط فدراسیون بین المللی اتومبیل رانی مورد تایید قرار گرفته است. در این بازی حتی برای پخش ویدیوی قبل از مسابقه نیز باید بازیکن حضور داشته باشد! لازم به ذکر است که این بازی فقط به پلیس بریتانیا کمک نخواهد کرد و به‌زودی وارد بازارهایی مثل ایالات متحده‌ی آمریکا نیز خواهد شد!

نظر شما در مورد بازی «Gran Turismo Sport» چیست؟ به نظر شما این بازی ویدیویی در راستای افزایش مهارت رانندگی در دنیای واقعی تاثیر گذار خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید…

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...