حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر رسمی معرفی موبایل Xiaomi Redmi 5A لو رفت: رابط کاربری MIUI 9 و عمرباتری 8 روزه در حالت آماده به کار

تصویر جدیدی از موبایل شیائومی ردمی 5A به صورت آنلاین منتشر شده‌است. این تصویر در واقع تصویری فاش شده از پوستر رسمی معرفی این موبایل است که اطلاعات وجزییاتی از این موبایل به ما ارایه می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مورد اول، طراحی ردمی 5A چندان با طراحی نسل قبلی خود تفاوت ندارد. اگر چه به نظر می‌رسد ردمی 5A از یک بدنه فلزی به جای بدنه پلاستیکی استفاده‌شده در ردمی 4A، بهره می برد. خطوط آنتن در بالای موبایل مشاهده می‌شوند که دوربین و فلاش LED در بین آن ها قرار دارند. هم چنین یک بلندگو در پشت موبایل نیز موبایل می‌باشد.

در پایین تصویر نوشته هایی وجود دارد که اشاره به 8 روز عمر باتری این موبایل در حالت آماده به کار و وزن 137 گرم می‌کند. اگر چه ردمی 5A با وزن 137 گرم در مقابل وزن 131.5 گرمی ردمی 4A سنگین تر و حتی ردمی 4A دارای باتری با ظرفیت بیشتر 3120 میلی آمپر می‌باشد اما باتوجه به اطلاعات موجود در پوستر احتمالا باید منتظر موبایلی با عمر باتری طولانی از سوی شیائومی باشیم. هم چنین پوستر استفاده از پردازنده اسنپدراگون و رابط کاربری MIUI 9 را در این موبایل تایید می‌کند.

لیست TENNA نشان داد که این موبایل دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن HD، پردازنده اسنپدراگون 425، نسخه 2گیگابایت رم + 16 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3000 میلی آمپر ظرفیت باتری می‌باشد.

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

اگه با این ظرفیت باتری اینقدر آماده به کار داشته باشه خوبه.البته با صفحه نمایش HD بهتر از این هم به نظرم می تونست باشه. البته به نظر من مدت صفحه نمایش روشن یا SoT معیار بهتریه تا مدت زمان آماده به کار.

Sajad

این آمار کلا کاربردی نیست. الان بهترین ملاک واسه سنجش قدرت باتری مدت زمان شارژدهی در حین وبگردی با 4G و گیم هست. چون استفاده از گوشیها نسبت به چند سال پیش کلا فرق کرده.

Peiman

در حالت اماده به کار ک گوشی منم 8 روز دوام میاره . چیز خاصی نیست که

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم