حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صدای پای وان پلاس 6 ؛ موجودی وان پلاس 5 در اکثر بازارهای جهانی به پایان رسیده است!

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

ظاهرا باید زودتر از زمانی که فکرش را می‌کردیم ، با وان پلاس 5 خداحافظی کنیم. براساس آخرین اخبار ، موجودی وان پلاس 5 در اکثر بازارهای جهانی به پایان رسیده است. شاید این نشانه‌ای برای ظهور یک تلفن جدید از سمت این شرکت چینی باشد.

وان پلاس خیلی زود جای پای خود را در بین بزرگان دنیای فناوری اطلاعات محکم کرد. این شرکت با ارائه تلفن‌های ارزان قیمت و با کیفیت در مقایسه با دیگران پرچمداران ، عملا بزرگان این صنعت را به چالش کشید.

گزارش‌هایی به دست ما رسیده است که نشان می‌دهد وان پلاس 5 در آمریکا بسیار کمیاب شده است و در بازارهای دیگر نیز این تلفن به سختی برای خرید یافت می‌شود.

این می‌تواند نشانه‌ای باشد که نشان می‌دهد چینی‌ها خود را برای معرفی قریب الوقوع وان پلاس 6 آماده می‌کنند. اتفاقی که شاید امسال زودتر از هر زمان دیگری رخ دهد. اگر سال گذشته و جریان معرفی وان پلاس 3T را به یاد داشته باشید ، این تلفن در همین ماه مهر بود که معرفی شد. پس احتمال دارد که وان پلاس ، تلفنی بروز شده از وان پلاس 5 را به بازار عرضه کند. اقدامی که در تناقض با گفته‌های مدیرعامل این شرکت در خصوص معرفی یک پرچمدار در نیمه دوم سال است.

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

یه چیزی ؛
3T رو معرفی کرد چون با عدم موجودی صفحه اولد 3 مواجه شد و مجبور شد یه مدل جدید بزنه و برای بستن دهن مردم پردازنده رو هم از 820 به 821 تغییر داد ولی امسال مشکل کمبود سخت افزار نداره و هیچ پردازنده جدیدی هم معرفی نشده پس وان پلاس چیو تغییر بده؟

Peiman

طراحی کم حاشیه

aliahmadi61

من که خریدم وان پلاس5 واقعا گوشی بسیار عالیه

BENI.chalton

تو چینی ها وان پلاس و شیائومی واقعا خوب هستن و باکیفیت،ولی گوشی وان پلاس نواوری نداره و برندی هست که زود اومد رو بورس و زود هم از یاد داره میره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com