حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه سرعت شارژ بی‌سیم آیفون 8 پلاس در مقابل گلکسی نوت 8

آیفون! گلکسی! دو واژه که یاد آور یکی از قدرتمندترین تلفن‌های بازار می‌باشند. شرکت کره‌ایه سامسونگ هر ساله درحال ساخت تلفن‌های هوشمندی با نهایت کارایی می‌باشد. در طرفی دیگر، شرکت اپل هر ساله درحال رونمایی از تلفن‌های هوشمند و لوکس خود می‌باشد که مشتری‌های خاص خود را دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت اپل امسال بالاخره ویژگی شارژ بی‌سیم را به تلفن‌های همراه خود اضافه کرد. این ویژگی که یکی از ویژگی‌های مهم در دنیای امروزی به شمار می‌رود چند وقتی است که مورد استفاده شرکت رقیب، سامسونگ می‌باشد. اپل هر ساله ادعا می‌کند یک تکنولوژی را به بلوغ رسانده است و آن را در کامل‌ترین حالت ممکن خود وارد بازار کرده است. آیا این مورد در رابطه با شارژ بی‌سیم نیز راست است؟ آیا شرکت اپل در گوشی‌های امسال خود این تکنولوژی را به بهترین نحو استفاده کرده است؟

[aparat id=”sMtOF”]

همانطور که دقت کردید گلکسی نوت 8 با ظرفیت باتری بیشتر توانست خیلی بهتر از آیفون 8 پلاس عمل کند و زود تر از این دستگاه شارژ شود. از طرفی دیگر آیفون را نمی‌توان سرزنش کرد. این اولین بار است که اپل از این تکنولوژی در گوشی‌های خود استفاده می‌کند و امیدواریم در نسل‌های بعد شاهد حضور بهبود عملکرد این قابلیت باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

هر دو افتضاح هستن شارژ بی سیم هنوز با معیارهای من فاصله داره خرید شارژ بی سیم معقولانه نیس

Faraz

Iphone nemizad aslan behtar bood ..chahar saat tool keshid ..albate haft plus ham se saato nim tool mikeshe ba sim taze …emsalam ke fast charging gozashte bayad pool bedi ta bekharish…vaghan darkesh sakhte inhame edeaye ye sherkat dashte bashe vali ye hamchin chiziyo ba khode goooshi too jabeye gooshi nazashte bashe (manzooram fast charging hast(

Yas

كارى ندارم ك ايفون بار اولش بوده از شارژ بى سيم استفاده ميكنه اما خيلى دير شارژ شد ديگه يه رب مونده بود بشه٤ساعت
يا بهتره بگم (يه ساعت مونده ب يك شيفت!!!)
اما نوت٨ با توجه به ظرفيت باتريش خوب عمل كرد??

BENI.chalton

بهترین دوربین،بهترین صفحه نمایش موبایل،بهینه ترین پردازنده موبایل (اگزینوس) و دریایی از امکانات بی شمار و قلم جادویی اس پن که دیگه نیازی به تعریف نیست واقعا راست میگن که سری نوت های سامسونگ گوشی از اینده هست.

Sajad

اگه باتری آیفون 3300 میلی آمپر ساعت بود احتمالا ۵ ساعت طول میکشید حتی شاید بیشتر.
اینجور که معلومه هدف اپل از ارائه این قابلیت فقط بستن دهن منتقدا بوده نه شارژ کردن گوشی…

Peiman

اتفاقا اینطوری انتقاد ها بیشتر میشه . میگن نزاشته بعد از این همه مدت هم گذاشته خیلی کنده

Sheeple

خیلی خیلی مونده اپل به سامسونگ برسه واقعا تو هیچ زمینه‌ای حرفی برا گفتن نداره فقطو فقط هر سال یه چیزیو حذف میکنه ۶تا قطعه بهش اضافه میکنه واسه درآمدزایی مثل دانگلو فست شارژو…
اپل سوراخ دعارو پیدا کرده و البته کاربراشو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji