حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یوتیوب در حال تست تب جدید فعالیت‌ها روی اپ اندرویدی خود است

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، گوگل

نرم افزار یوتیوب طی سال‌هایی که از زمان انتشار آن می‌گذرد، دچار تغییرات زیادی شده است و معمولا همراه با آپدیت‌های خود، ویژگی‌های جدید وب سایت یوتیوب را به نرم افزارش نیز اضافه می‌کند. حالا به نظر می‌رسد که تیم توسعه دهنده در حال انجام تغییراتی در طراحی نرم افزار می باشد که توسط Manish Yadav کشف شده است و تصویری از نرم افزار یوتیوب را به اشتراک گذاشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که می توانید در اسکرین شات بالا مشاهده کنید، تغییر اصلی برنامه در تب‌های ردیف پایین قرار دارد. برنامه یوتیوب فعلی که اکثر کاربران اندروید احتمالا آن را مشاهده کرد اند، شامل تب‌های Trending ،Home ،Subscriptions ،Shared و Library می‌باشد. با این حال در تصویر منتشر شده، به نظر می‌رسد که یوتیوب، تب Shared را به تب Activity تغییر داده است.

با کلیک بر روی این تب، کاربران به بخشی که شامل دو قسمت Notifications و Shared است، منتقل خواهند شد. قبل از این، کاربران برای دیدین اعلانات محبور بودن تا به تب Library مراجعه کنند، اما این تغییر نشان می‌دهد که یوتیوب اعلان‌ها را بیشتر در معرض دید قرار داده است. توجه داشته باشید که قبلا از این رابط کاربری در برنامه iOS یوتیوب استفاده شده بود و حالا یوتیوب قصد دارد تا این رابط کاربری را در برنامه اندرویدی خود نیز استفاده نماید.

به گفته پلیس اندروید، آنها هنوز این تغییرات را تجربه نکرده‌اند و به نظر می‌رسد که این تغییرات در سمت سرور انجام شوند که به این معنی است که باید برای دیدن تغییرات در برنامه اندرویدی یوتیوب صبر کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چی میشد یوتیوب فیلتر نبود. خیلی ظلمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98