حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موجودی آیفون 8 در برخی فروشگاه‌ها به اتمام رسیده است

گزارش شده بود که فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس کمتر از میزان توقع اپل است اما مدیر عامل اپل، تیم کوک گفته است که کمپانی اپل در برخی فروشگاه‌ها تمامی موجودی آیفون 8 خود را به فروش رسانده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

وی اشاره کرد که موجودی نسخه سوم ساعت هوشمند اپل که دارای اتصالات LTE است نیز در بیشتر فروشگاه‌ها به اتمام رسیده است. به صورت کلی بنظر می‌رسد که تیم کوک درباره عکس‌العمل طرفداران شرکت اپل بسیار خوشحال است.

نگرانی‌هایی درباره صدمه زدن آیفون 10 به فروش آیفون 8 وجود داشت همچنین اشخاصی که دارای پرچمداران سال گذشته این کمپانی هستند نیز ممکن است به دنبال خرید نسخه جدیدتر نباشند و ترجیح دهند آیفون 10 را خریداری کنند.

خرید آیفون 10 برای بیشتر مشتریان منطقی بنظر می‌رسد زیرا ویژگی‌های بیشتری برای ارائه دادن دارد حتی با اینکه گرانتر است ممکن است واکنشی  بسیار خوب را از سوی طرفداران اپل شاهد باشد.

مدیر عامل اپل، آقای تیم کوک در گفت و گویی با شبکه CNBC اعلام کرد که در برخی فروشگاه‌ها موجودی آیفون‌های نسل 8 به اتمام رسیده است و همچنین آن‌ها دارای محموله خوبی هستند. وی همچنین درباره مشکل برقراری اتصال در نسل سوم ساعت هوشمند اپل اظهار نظر کرد:

مشکل مورد بحث بسیار کم اهمیت است و طی یک بروزرسانی نرم‌افزاری رفع می‌شود. این مشکل مربوط به تبادل بین Wi-Fi و شبکه سیم کارت است که آن را رفع می‌کنیم. این مشکل تنها در تعداد محدودی از ساعت‌های هوشمند وجود دارد.

نظر شما درباره وضعیت اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

معلومه خب .به تعداد پایین توضیع شده و موجودی تموم شده

ahmad

اتفاقا برعکس آیفون ۱۰ موجودی آیفون های ۸ کم نبود

ahmad

قزلا هم گفتم ظاهرا ایفون ۸ فروش خوبی داره خبر جدید هم اومده که تحلیلگر معروف گفته احتمال زیاد فروش اولیه آیفون ۱۰ بالای ۵۹ میلیون باشه

Mortazavi

عاشق آیفون های جدید شدم اونم به خاطر دوربین عالیش و اگه خدایی نکرده Xz1 نگیرم گزینه بعدیم آیفون 10 هست?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید