حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقاومت گلکسی اس 8 و آیفون 8 در برابر آب!

هر روزه تکنولوژی درحال پیشرفت است و این پیشرفت همیشه هزینه‌هایی نیز در بر داشته است. آیفون 8 و گلکسی اس 8 یکی از تلفن‌های همراهی هستند که علاوه بر قیمت بالای خود،قابلیت‌های فوق‌العاده‌نیز برای شما به ارمغان خواهند آورد. یکی از این ویژگی‌ها، ضدآب بودن تلفن‌همراه است که به شما تضمین می‌کند نگرانی از بابت نفوذ مایعات به داخل تلفن همراه نخواهید داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در این قسمت از تماشا کنید ترنجی برای شما ویدیو‌ای از مقایسه گلکسی اس 8 و آیفون 8 را در زیر آب آماده کرده‌ایم. همه افرادی که هزینه زیادی برای تلفن خود می‌پردازند دوست دارند تا بدانند در صورت نفوذ مایعات به تلفن‌همراه یا ریختن مایعات بر روی تلفن‌همراه چه بلایی بر سر تلفن می‌آید. این ویدیو مخصوص این افراد می‌باشد. این ویدیو را از دست ندهید.

[aparat id=”YUjgw”]

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

هر دو عالی بودن

siavash-t

به نظرم این نوع تست فایده نداره. چون فقط دو تا محفظه آبه که اصلا هیچ تکونی هم نمی خوره. منظورم اینه که با این تست اصلا نمیشه میزان مقاومت گوشی ها در مقابل مثلا بارندگی، رفتن به استخر یا حتی ریختن مایعات روی گوشی رو سنجید. الان کل ریسکی که طرف کرد این بود که یه کلیپ از یوتوب پخش کرد. دوباره گوشی ها رو گذاشت تو آب!

Yas

مقايسه بى مزه اى بود با يه پارچ اب ميشه زد اب بودن و مقايسه كرد اخه؟!!

Peiman

فکر کنم این فیلم ارزش مصرف حجم نداره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji