حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی Rainbow Six Seige می‌تواند باعث آسیب دیدن PS4 شما شود

با بیش از 20 میلیون بازیکن تردیدی وجود ندارد که Rainbow Six Seige با قدرت به مسیرش ادامه می‌دهد اما باگی که بتواند باعث از کار افتادن کنسول شود می‌تواند تمامی خاطرات و تجربه‌های خوب یک بازیکن از این بازی را نابود کند، حداقل روی PS4 اینگونه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گیمرهای بسیاری در حال توییت کردن درباره مشکل بوجود آمده بدلیل آخرین بروزرسانی بازی مورد بحث هستند، یوبیسافت این موضوع را تایید کرده و در حال بررسی آن است. در حال حاضر مشکل مورد نظر راه حلی ندارد.

بازیکنان گزارش‌ وجود مشکلات نرم‌افزاری در رابطه با دعوت از دوستان را داده‌اند. ما در حال همکاری با سونی بر سر این مشکل هستیم و به شما توصیه می‌کنیم که از این ویژگی تا قبل از بدست آمدن راه حل مشکل آن استفاده نکنید.

متن بالا گزارش وبسایت شرکت سازنده بازی Rainbow Six Seige، یوبیسافت بود.

بروزرسانی مورد بحث با خود باگی عجیب به کنسول نسل هشتمی سونی، PS4، را به همراه آورده که هر زمان بازیکنان بخواهند از ویژگی‌های شبکه اجتماعی کنسول خود استفاده کنند با مشکلات نرم‌افزاری عجیبی روبرو می‌شوند. در حال حاضر بهترین کار این است که یا از دانلود این بروزرسانی خود داری کنید و یا از دعوت دوستان خود به بازی آنلاین پرهیز کنید. با توجه به اینکه Rainbow Six Seige یک بازی تماما آنلاین بوده و بازی با دوستان بهترین بخش این بازی ویدیویی است، مشکل بوجود آمده آزار دهنده است. اما اگر نمیخواهید کنسولتان با مشکلات نرم‌افزاری که حتی می‌توانند به ازبین رفتن درایو کنسول بیانجامند روبرو شود بهتر است تا ارائه بروزرسانی جدید منتظر بمانید. یوبیسافت توصیه کرده است که حساب کاربری Rainbow Six Seige در توییتر را دنبال کنید تا از آخرین اخبار درباره مشکل بوجود آمده با خبر باشید. بازیکنان دیگر پلتفرم‌ها مانند Xbox و رایانه‌های شخصی چنین مشکلی را گزارش نداده اند.

وبسایت کوتاکو نیز چنین مشکلی را گزارش داده است. بازیکنان بر روی وبسایت ردیت از وجود باگ‌های بسیار در مپ‌های بازی حکایت کرده‌اند و برخی نیز شاهد گلیچ بوده‌اند. برخی دیگر از بازیکنان گزارش لگ‌های آزار دهنده در بازی را داده‌اند و همچنین صحبت‌هایی از وجود شخصیت‌هایی که بدرستی بالانس نشده‌اند وجود دارد، یوبیسافت گفته است که از وجود مشکلات اطلاع دارد و در حال کار بر روی آن‌ها است.

نظر شما درباره مشکل بوجود آمده چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید