حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌زودی شاهد یک طرح مفهومی از میتسوبیشی خواهیم بود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | خودرو

مدت‌هاست اخباری مبنی بر عرضه‌ی شاسی بلند جدید شرکت میتسوبیشی به‌گوش می‌رسد که حالا شاهد اولین تصویر از طرح مفهومی این خودرو هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

شاید شما هم چیزهایی در مورد شاسی بلند جدید شرکت میتسوبیشی شنیده باشید که قرار است یک خودروی الکتریکی باشد. در حالی که تنها یک ماه تا تا آغاز نمایشگاه Tokyo Motor Show مانده است (27 اکتبر)، شرکت میتسوبیشی تصویری از طرح مفهومی خودروی الکتریکی خود در سایت خود منتشر کرد که نمایی از شاسی بلند الکتریکی آینده‌ی این شرکت است.

باتوجه به این تصویر، بدنه‌ی این خودرو طراحی کوپه مانند خواهد داشت و مجهز به سیستم پیچیده تمام چرخ خواهد بود، همچنین تنها سوخت این خودرو نیروی الکتریکی است و هوش مصنوعی نیز در آن به‌کار گرفته خواهد شد.

تصویر از کانسبت شاسی بلند الکتریکی میتسوبیشی

تصویر از کانسبت شاسی بلند الکتریکی میتسوبیشی

به‌نظر می‌رسد شرکت میتسوبیشی استراتژی جدیدی را برای رشد خود هدف قرار داده است. همچنین باید به‌خاطر آورد که میتسوبیشی با نیسان و رنو وارد همکاری خواهد شد که این همکاری می‌تواند تاثیرات مثبت بسیار زیادی در زمینه مهندسی، پلتفرم‌ها، موتورها و مدل‌های برقی داشته باشد.

به‌زودی نمایشگاه tokyo auto show برگزار خواهد شد و با بازگشایی این نمایشگاه قطعاً اطلاعات بیشتری از این خودرو به دست خواهیم آورد!

نظر شما در مورد میتسوبیشی و محصولاتش چیست؟ واکنش شما به یک شاسی بلند الکتریکی از شرکت میتسوبیشی چیست؟! نظرات خود را با ما در میان بگذارید…

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...