حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی ساندبار تسکو مدل 2025 (Tsco 2025 Soundbar)

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی

ساندبار شرکت تسکو مدل 2025 محصولی میان‌رده اما با کیفیت از این برند است که برای فضاهای کوچک طراحی شده است. برای این ساندبار 65وات صدای خروجی در نظر گرفته شده است که این صدا از طریق ساب‌ووفر و ساندبار تولید می‌شود. ابعاد و وزن این محصول جمع‌وجور است و در فضایی متوسط به‌راحتی قرار می‌گیرد. در ادامه با این بررسی همراه باشید.

طول ساندبار 87سانتی‌متر است و ابعاد تلویزیون باید حداکثر 40 اینچ باشد. اتصال ساندبار به تلویزیون و ساب‌ووفر به ساندبار، از طریق سیم انجام می‌شود و درنتیجه باید این اجزا در نزدیکی یکدیگر قرار بگیرند. ساندبار مدل 2025 دارای بلوتوث داخلی است. این امر باعث می‌شود بتوانید فایل‌های صوتی خود را به صورت بی‌سیم به ساندبار منتقل کنید.

درنتیجه تمامی حضار می‌توانند موسیقی دلخواه خود را به دستگاه منتقل کنند. محدوده‌ی عملکرد آن به 10 متر می‌رسد و کاربران می‌توانند تا این میزان از ساندبار فاصله بگیرند و فایل‌های صوتی خود را به پخش بگذارند. وجود یک عدد پورت USB نیز امکان اتصال فلش‌مموری و هارداکسترنال را فراهم کرده است.

مدل 2025 قادر است فرمت‌های MP3، WMA، WAV و FLAC را اجرا کند. توان‌خروجی این محصول 65وات و مناسب برای فضاهای کوچک است. پنل کنترل این ساندبار از نوع لمسی بوده و امکان اعمال تنظیمات را به‌سادگی فراهم می‌کند.

برای اتصال 2025 به تلویزیون، باید از درگاه اپتیکال آن استفاده کنید. یکی دیگر از راه‌های ارتباطی این ساندبار شیار کارت‌حافظه‌ی SD است. از این طریق می‌توانید کارت‌حافظه‌ی SD خود را به دستگاه متصل کرده و فایل‌های صوتی خود را به پخش بگذارید؛ همچنین از طریق ریموت‌کنترل آن می‌توانید اکولایزر را تنظیم کنید.

درمجموع 2025 محصولی معمولی و مقرون‌به‌صرفه است که برای فضاهای کوچک طراحی و تولید شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....