حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه تصاویر رسمی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10

اپل به تازگی ار آیفون‌های جدید خود پرده‌برداری کرده است و تمامی‌ آن‌ها دارای دوربین‌های بهبود یافته نسبت به نسل قبل هستند. همانطور که انتظار می‌رفت مهم‌ترین چیز ویژگی واقعیت افزوده برای آیفون 10 است اما آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نیز سنسورهای جدیدی دریافت کرده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در قسمت پشت آیفون 10، دوربین دوگانه با چینشی مشابه با آیفون 8 پلاس، با یک دوربین 12MP با گشودگی دیافراگم F1.8 برای تمامی شرایط و  یک دوربین 12MP  با گشودگی دیافراگم F2.4  تله فوتو به همراه بزرگنمایی 2X را شاهد هستیم. ویژگی جدید در این قسمت، اضافه شدن لرزشگر اپتیکال به هر دو دوربین است. حالت پرتره با افکت‌های نوری بیشتری موجود است که به شما اجازه تغییر شکل سوژه را می‌دهد.

برای اولین بار در آیفون حالت پرتره در دوربین جلوی دستگاه نیز موجود است. در این حالت  دوربین عمق سنجی  و دوربین اصلی با همکاری یکدیگر برای جدا کردن سوژه مورد نظر از پس زمینه و افزودن حالت بوکه به تصویر استفاده می‎شوند.

نمونه تصاویر آیفون 10

با  هیجانی که در رابطه با آیفون 10 وجود دارد بسیار ساده است که فراموش کنیم که دوربین‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نیز نسبت به سال گذشته بهبود یافته‌اند. در ابتدا مشخصات آن‌ها کاملا مشابه سال گذشته بنظر می‌آید: آیفون 8 و آیفون 8 پاس هردو دارای دوربین 12MP و 7MP هستند و آیفون 8 پلاس نیز از قابلیت زوم 2 برابر پشتیبانی می‎کند.

اما ، اپل می‌گوید که سنسورهای مورد استفاده جدید هستند، که به معنی بهبود در کیفیت تصویر است. همچنین بهبودهای نر‌م‌افزاری بسیاری وجود دارند، مانند حالت  Portrait Lighting که اجازه تغییر رنگ را به صورت Real Time  می‌دهد و به گفته اپل از موارد موجود در سایر رقبا بسیار بهتر است، متاسفانه این قابلیت تنها در نسخه پلاس وجود دارد.

ضیط ویدیو با انکودر جدید اپل بهبود یافته است نحوه کار این انکودر بدین صورت است که  هر فریم را به صورت بخش‌های ریز بررسی می‌کند و متوجه می‌شود که در هر کدام چه چیزی وجود دارد و سپس کیفیت ضبط را تنظیم می‌کند. همچنین دوست‌داران ضبط ویدیو‌های آهسته از دانستن اینکه حالا می‌توانند به صورت 1080P و 240F  ویدیوهای مد نظر خود را ضبط کنند خوشحال می‌شوند، این مقدار دو برابر مقدار موجود در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس است.

نمونه تصاویر آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

نظر شما درباره کیفیت تصاویر ثبت شده توسط محصولات جدید اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

چیزی که بیشتر از همه نظر منو جلب کرده واقعیت افزوده ایفون جدیده خیلی عالیه

ahmad

تا منابع معتبر بررسی نکنن نمیشه نظر داد

Jb

متاسفانه پورت تایپ سی رو باید جداگونه خرید که از قابلیت شارژ سریع بهره بود
نسبت اسکرین تو بادی ۸۲.۹ درصد هست که عددی معمولی هستش ( این همه میگفتن بی حاشیه واقعی هنوز از خیلی گوشیا حاشیش بیشتر حساب میشه با این درصد ها ) نبود جک ۳.۵ یکی دیگه از بدیاش هست و همچنین استفاده از دیافراگم ۱.۸
مقایسه های دوربینش تو یوتوب هست چندانم متفاوت با بقیه نیست تاره گوشی ای مثل وی ۳۰ بهترم هستش
در کل مبارک خریداراش شاید منم بخرم

ahmad

پایین و چپ و راست با اینکه بیحاشیه هستن ولی چند میلیمتر حاشیه دارن که باعث شده نسبت نمایشگر پایین باشه در ضمن اتفاقا من با تین کار اپل به شدت موافقم چون از لمس ناتواسته جلوگیری میشه همه چی که به عدد نیس بنطرم بهترین گوشی ساله اگه ادعاهای اپل واقعیت باشه

Peiman

جدا چطور نسبت صفحه به بدنه رو حساب میکنن؟؟؟؟؟ اینکه همش صفحس .انتظار داشتم بیشتر از 90 باشه حداقل. خیلی عجیبه

علی شیخ زاده

همش صفحه نیست فیلم هاشو از یوتیوب ببینید دور تا دورش یک مقدار حاشیه داره به عبارتی همون حاشیه کمی که بقیه دارن تو آیفون تو چهار طرف گوشی تقسیم شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید