حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه قرمز رنگ آیفون 8 در ویدیویی مشاهده شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، اسمارت‌فون، تماشا کنید، شایعات

همه ما می‌دانیم که اپل قصد رونمایی از سری جدید گوشی‌های آیفون خود را فردا یعنی 12 سپتامبر دارد و دعوت‌نامه‌ای نیز در این باره ارسال کرده است. طبق شایعاتی که از این گوشی منتشر شده، آیفون جدید در رنگ‌های سفید، طلایی و مشکی قرار است رونمایی شود اما ویدیو‌یی به تازگی از رنگ جدید این گوشی منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در ویدیوی تازه‌ای که از این گوشی منتشر شده رنگ جدید قرمز مشاهده می‌شد که گرچه این اولین آیفون قرمز رنگ نیست اما زیبایی خاصی دارد. شاید این ویدیو از بخش داخلی شرکت اپل برای برسی طراحی این گوشی گرفته شده باشد اما به هرحال رنگ‌بندی کاملی از این دستگاه را نشان می‌دهد.

[aparat id=”xTrEo”]

اگر ویدیو را دیده باشید حتما به این موضوع پی برده‌اید که رنگ قرمز در آیفون 8 در مقایسه با آیفون 7 و 7 پلاس، کمی تیره تر است و از روشنایی که در آیفون 7 و نسخه پلاس آن وجود داشت، برخوردار نیست. همچنین رنگ طلایی این گوشی خیلی مرده به نظر می‌رسد و اصلا حس لوکس بودن و جذابیت رنگ طلایی گوشی‌های قبل را ندارد. گرچه این تنها یک ویدیو است اما ممکن است شاهد حضور همچین رنگ بندی در آیفون جدید باشیم که شاید مورد پسند طلایی دوستان نباشد.

رنگ‌بندی دستگاه‌های اپل خیلی زیبا و جشم نواز است؛ مخصوصا آیفون 5سی و آخرین نسل از آیپد تاچ بهترین تنوع رنگی را در بین گوشی‌ و محصولات این شرکت داشتند اما آیا اپل می‌تواند این ویژگی را امسال نیز حفظ کند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

کاملا فیک هست بنظر من چونkgi که اکثر پیشبینیهاش درسته گفته پنل جلویی همه مدلها مشکیه

علی شیخ زاده

بسیار عالی فقط حیف دوربینش برامدگی داره البته چون اجزای دوربین بزرگن کاریش نمیشه کرد

Peiman

کاملا فیکه
1 پنل جلو سفید رنگه
2 رنگ قرمز و طلایی به جای مسی
و طراحیشم یجوری ایراد داره به نظر من فیکه

Mohammadsoly

این باشه خیلی زشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji