حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مادربرد MSI X370 Gaming M7 ACK به‌صورت رسمی عرضه شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار

شرکت MSI به طور رسمی در دسترس بودن مادربرد جدید خود با سوکت AM4 یعنی X370 Gaming M7 ACK برای پردازنده‌های رایزن اعلام کرد. در حال حاضر این مادربرد در تمام فروشگاه‌ها آماده فروش به علاقه مندان کامپیوتر و مادینگ در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مادربرد X370 Gaming M7 ACK یک نمونه اصیل از محصولات شرکت MSI است زیرا که این شرکت از آخرین دستاوردهای خود در زمینه گیمینگ در این مادربرد استفاده کرده است. این شرکت تایوانی با افزودن Killer Ethernet E2500 و Killer Wireless 1535 به این مادربرد تضمین کرده است که کاربران بهترین تجربه بازی‌های انلاین را با مادربرد MSI X370 Gaming M7 ACK داشته باشند.

Killer DoubleShot Pro

این قابلیت دارای سرعت و کنترل بی سابقه‌ای برای هر دو روش اتصال به اینترنت (لن و وای فای) فراهم می‌کند. DoubleShot Pro به طور خودکار سریعترین اتصال به اینترنت را انتخاب می‌کند و تمام ترافیک مصرفی را با اولویت بالا انتقال می‌دهد. Killer Ethernet قادر است با سرعت 1 گیگابیت در ثانیه دریافت یا ارسال کند و Killer Wireless-AC می‌تواند تا 867 مگابیت در ثانیه دیتا را انتقال دهد. یکی از مهم ترین ویژگی‌های Killer DoubleShot Pro امکان اتصال همزمان از طریق لن و وای فای است که باعث می‌شود سرعت شبکه شما به 1.867 گیگابیت در ثانیه برسد!

کنترل سنتر Killer به کاربران امکان این را می‌دهد تا نرم افزارها را اولویت بندی کنند و حجم مصرفی و سرعت را برای هر برنامه شخصی سازی کنند.

M.2 Shield Frozr

این مادربرد دارای دو شکاف Turbo M.2 برای علاقه مندان به بازی و کارهای گرافیکی است تا برای بارگذاری سریع بازی و برنامه‌های ویرایش از حافظه‌های SSD مبتنی بر NVMe استفاده کنند. با طراحی هیت سینک یکپارچه هیچ وقت نگران دمای بالای حافظه‌ها SSD نخواهید بود زیرا به دلیل استفاده از مواد ضخیم و متصل بودن به مادربرد، حافظه‌های SSD هیچ‌ وقت گرم نمی‌شوند.

فناوری Audio Boost 4 که توسط Nahamic 2 پلاس قدرت می‌گیرد صدای فوق العاده‌ای را برای شما فراهم می‌کند. از همه چیز که بگذریم از اورکلاکینگ با محصولات MSI نمی‌توان گذشت، با طراحی قدرتمند دیجیتال و مدار تغذیه بی‌نظیر، X370 Gaming M7 یکی از بهترین مادربرد‌ها برای اورکلاکینگ است.

X370 Gaming M7 ACK علاوه بر تنوع امکانات و درگاه‌های اتصال زیاد همچنین اجازه شخصی سازی نامحدود را هم به شما می‌دهد. با استفاده از Mystic light می‌توانید به 16.8 میلیون رنگ و 17 حالت نوری دسترسی داشته باشید.

نظر شما در مورد مادربرد جدید شرکت MSI چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور