حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی آیفون رئیس جمهور آمریکا مرورگر سافاری ندارد اما توییتر دارد!

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار، سیاست

شاید برایتان جالب باشد که گوشی آیفون رئیس جمهور آمریکا (پرزیدنت ترامپ) مرورگر گوشی های آیفون، یعنی سافاری را ندارد اما توییتر به روی آیفون ایشان نصب می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در ماه فوریه سال جاری، هنوز هم رییس جمهور ترامپ را با گوشی اندرویدی قدیمی خود در حال مکالمه در مورد یک جلسه‌ی بحرانی کره‌ی شمالی در کاخ سفید مشاهده کردیم، گویا هنوز هم از همان گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ با همان محافظ ضخیم معروف استفاده می‌کند و ظاهرا دست از سر این گوشی اندرویدی برنداشته است!

در طی تمامی این اتفاقات، یک‌ گروه از سناتورهای ایالت متحده‌ی آمریکا نامه‌ای به وزیر دفاع این کشور ارسال می کنند که در متن آن اینگونه می‌نویسند: ” گوشی آقای ترامپ قدیمی و ناامن است “، یعنی منظور آنها از ناامن بودن این گوشی این است که احتمال هک شدن آن بسیار بالاست و ممکن است شخصی بتواند کنترل گوشی رئیس‌جمهوری آمریکا را بدست بگیرد.

اما بحث ما بر سر گوشی آیفون آقای ترامپ می‌باشد که به ظاهر گوشی ایمن رئیس جمهوری آمریکا به حساب می‌آید که از همه لحاظ محدود شده است، برای همه نیز مشخص است که چگونه تیم امنیتی این کشور در تلاش هستند تا ایشان را از فعالیت در توییتر بازدارند ولی در حال حاضر، به گزارش نیویورک تایمز، گوشی آیفون آقای ترامپ به دلیل مسائل امنیتی حتی مرورگر سافاری را ندارد ولی یک برنامه به روی آن نصب می باشد وآن هم توییتر است!

خود ایشان نیز مدعی هستند که کارکنان کاخ سفید در تلاش هستند تا ایشان را با کارهای سنگین و جلسات و دستورکارهای مختلف مشغول نمایند تا زمانی برای مشاهده‌ی اخبار و نظرات نادرستی که در این شبکه‌ی اجتماعی گذاشته می‌شود، نداشته باشند.

حتی مشاور سابق ایشان، آقای استیو بن نون، مقالات و دستورکارها را در قالب یک مقاله‌ی کاغذی به ایشان ارائه می دادند زیرا آقای ترامپ حتی به دلیل مسائل امنیتی اجازه‌ی استفاده از یک لپ تاپ و حتی یک مرورگر سافاری در گوشی آیفون خود را ندارند. اگر به طور خلاصه بخواهیم یک بررسی در مورد ریاست جمهوری‌های قبلی آمریکا انجام دهیم، خواهیم دید که آقای ترامپ برخلاف تمامی آنها، شرایط امنیتی یک شخص رئیس جمهور را زیر پا گذاشته و به راحتی در توییتر فعالیت می کنند و هیچ دغدغه ای مبنی بر اینکه امنیت ایشان از این طریق به خطر بیوفتد، ندارند!

 

به نظر شما آیا احتمال دارد که ایشان به بحث امنیتی خود توجه نداشته باشند و از سر ندانستن، دست به چنین کاری زده باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

سلام آقای خدابخشی.با عرض معذرت دغدغه درسته که در متن به اشتباه دقدقه آورده شده.

علی شیخ زاده

توئیتر از نون شب واسه ترامپ واجب تره

bboy

instagram هم فعالیت زیاد داره 🙂

Peiman

کلا این ترامپ خله.دیوانس

mTAAHAAm

امیدوارم کمتر از این مرد دیوانه مطلب ببینم.حیف ترنجی نیست؟

Big S

همونم نداشت ملت راحت تر بودن?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h