حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Tomb Raider 2 در موتور بازی سازی Unreal Engine 4 بازسازی می‌شود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی

زمانی که Tomb Raider برای اولین بار عرضه شد با توجه به تکنولوژی‌های آن زمان بسیاری این عنوان را از لحاظ بصری فوق العاده تصور کردند. همچنین این بازی در زمان عرضه بنیان گذار گرافیک و گیمپلی جدیدی شد، اما با برگشتن به زمان حال مشخص است که این بازی قدیمی در برابر گذشت زمان دوام نیاورده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر شما یکی از طرفداران این عنوان هستید خبر خوبی برایتان داریم، یکی از طرفداران این بازی در حال بازسازی این عنوان در موتور بازی سازی Ureal Engine 4 آن هم به تنهایی است. این شخص  تا به حال به تنهایی این پروژه را ادامه داده است و توانسته یک دموی قابل بازی نیز منتشر کند که در ویدیوی زیر می‌توانید ببینید که به چه شکل است:

[aparat id=”pbi3e”]

Unreal Engine 4 موتور بازی سازی فوق‌العاده‌ایی است که در بازی‌های ویدیی بیشماری به همراه تعداد زیادی بازسازی از عناوین قدیمی از آن استفاده شده است. با توجه به آنچه می‌بینیم بنظر می‌رسد که این عنوان بازسازی شده می‌تواند به خوبی به عنوان  یک بازی مدرن منتشر شود. همانطور که اشاره کردیم دموی قابل بازی را می‌توانید دانلود کنید. برای دانلود این دمو از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید