حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ارزان قیمت ال‌جی G Pad X2 8.0 Plus به صورت رسمی معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، ال‌جی، تبلت

کمتر از یک ماه قبل تبلت جدید شرکت ال‌جی در وب سایت T-Mobile دیده شد که به نظر می‌رسید با یک داک هوشمند به فروش خواهد رسید. امروز این تبلت به طور رسمی معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت ال‌جی در تبلت G Pad X2 8.0 Plus از یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز استفاده کرده است و هنوز مقدار رم آن مشخص نیست ولی حافظه داخلی این دستگاه 32 گیگابایت می‌باشد. این تبلت دارای یک صفحه نمایش 8 اینچی با وضوح تمام اچ دی بوده و از دو دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و پشت بهره می‌برد همچنین اندروید اولیه آن 7.0 خواهد بود. این شرکت کره‌ای برای این تبلت از یک باتری 2900 میلی آمپر در ساعتی استفاده کرده است که برای یک تبلت 8 اینچی به نظر کم می‌آید.

همراه با این تبلت یک داک هم عرضه می‌شود که به نظر فلزی بوده و دارای وزن زیادی خواهد بود، این داک بلندگوهای استریو و پورت یو اس بی کامل را به این تبلت اضافه می‌کند همچنین با اتصال این داک باتری تبلت به 6300 میلی آمپر در ساعت افزایش پیدا خواهد کرد. قیمت G Pad X2 8.0 Plus در ایالات متحده امریکا 240 دلار تعیین شده است و انتظار می‌رود به زودی در تمام نقاط جهان عرضه شود.

نظر شما درمورد تبلت ارزان قیمت جدید شرکت ال‌جی چست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HiKa

2900؟!
8 اینچ؟!
الجی؟!!!
بیخیال 😐

Mortazavi

چه پردازنده ضعیفی.
جالب اولین سری از این محصول دارای یه پردازنده خوب نسبت به زمانش بود ولی هر سال پردازنده ضعیف تری روش بسته میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور