حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارزش و زمان عرضه گوشی گلکسی جی 7 پلاس فاش شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات

به نظر می‌رسد که هیچ موردی نمی‌تواند در یک شرکت بماند و بعد از بحث در مورد آن موضوع به شدن یا فاش شده یا به صورت یک شایعه در کل رسانه‌ها پیچیده می‌شود. گلکسی جی 7 پلاس نیز یکی از قربانیان این موضوع می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که می‌دانید سامسونگ قصد رونمایی از اولین گوشی سری جی با دوربین دوگانه را داشت. همچنین تصاویر واقعی و با کیفیتی از این گوشی بیرون آمده است.

به غیر از تصاویر این گوشی ، هم اکنون قیمت و زمان عرضه این گوشی نیز طی یک گزارش فاش شده اند.بنابر این گزارش  گلکسیجی 7 پلاس قیمتی 390 دلاری خواهد داشت که می‌تواند در مقایسه با دیگر میان‌رده‌هایی که از دوربین دوگانه برخوردار هستند، کمی گران باشد.

همچنین طبق این گزارش این دستگاه قرار است تا از 22 سپتامبر به صورت رسمی عرضه و قابل فروش باشد. البته باید بگوییم پیش‌فروش این گوشی از یک سپتامبر شروع می‌شود و در 17 سپتامبر تمام خواهد شد.

کسانی که این گوشی را پیش‌فروش کرده باشند به صورت هدیه یک هدست U Flex بی‌سیم به ارزش 75 دلار دریافت خواهند کرد.

کشور تایلند اولین بازاری خواهد بود که این گوشی در آن به عرضه خواهد درآمد. هنوز اطلاعات دیگری درمورد دیگر بازار‌ها منتشر نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

همونطور ک تو متن اشاره شده قیمت نسبتا بالایی داره.

Mortazavi

گوشی خوبیه ولی یکم گرون از اون بدتر پردازندش اگزینوس هست که فقط پرچمدارش خوبه و میانرده هاش درحد کوالکام و مدیاتک نیستند

Saeed Mohammadipouya

پرچمدارشم خوب نیس

ahmad

گوشی فقط پرچمدار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji