حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی می کنیم ؛ Toranji Pushy

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را از ویژگی جدید ترنجی آگاه کنیم.

سلام به همه کاربران عزیز ترنجی که با همراهیشون ما را تا اینجای کار حمایت کرده اند.
به جهت بهبود تجربه کاربری ارائه شده به کاربران ، ویژگی جدیدی را به ترنجی اضافه کرده ایم تا شما عزیزان نیاز به بازگشت به صفحه اصلی جهت چک کردن وجود مطلب جدید نداشته باشید.
از این به بعد ، در هر کجای ترنجی که در حال خواندن مطلب و یا چرخیدن باشید ، در صورت انتشار مطلب جدیدی از سوی نویسندگان ترنجی ، سمت راست و پایین صفحه مانیتور لپ تاپ و یا پی سی خود یک نوتیفیکیشن کوچک مشاهده خواهید کرد ، که بر روی آن عنوان مطلب نوشته شده است و با کلیک بر روی عنوان می توانید به صفحه مربوط به آن مطلب هدایت شوید.

اما برویم سراغ فلسفه نام ترنجی پوشی ؛ ترنجی را خوب می شناسید و نیاز به توضیحی در مورد آن وجود ندارد.اما واژه پوشی به چه معناست؟ پوشی از پوش نوتیفیکشن می آید که معنای آن ارسال نوتیفیکشن به دستگاه کاربر می باشد.حتما بر روی گوشی هوشمند خود مشاهده کرده اید که نوتیفیکشن های جدید در قسمت بالای صفحه ، جهت اطلاع رسانی شما نمایش داده شده و با کلیک بر روی آنها به اپلیکیشن مورد نظر هدایت می شوید.
در صورتی که با تلفن هوشمند خود در حال مرور ترنجی عزیزمان باشید ، ترنجی پوشی در پایین صفحه نمایش شما نمایش داده خواهد شد و باز هم با کلیک بر روی آن می توانید به مطلب مورد نظر رفته و آن را مطالعه نمایید.
تنها 9 ساعت است که ترنجی پوشی متولد شده و برای همین ممکن است دارای مشکلات و یا ایراداتی باشد ، بنابراین در صورت مشاهده هرگونه ایراد و عیب و ایراد یا تمایل به پیشنهاد ویژگی جدیدی به ترنجی ، در قسمت دیدگاه ها با ما در ارتباط باشید.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Big S

خب برا موبایل هم میذاشتین?

Big S

خب نوشتین لپ تاپ و کامپیوتر گفتم شاید نیست?✌

ahmad

این خیلی خوبه جون من امکان ویرایش نظراتم بذارید

ahmad

آهان راس میگین اینم حرف درستیه ممنون

Peiman

آقا محمداین قابلیت اضافه نمیکنید حداقل روی هر پست بزنید چندتا بازدید خورده. قبلا بود همچین چیزی،الان دیگه نیست. این برای من خیلی مهمه. امیدوارم بزودی شاهد همچین قابلیتی باشم

علیرضا قنبری

پوش پوش ترنجی :))))))

ویژگی خیلی خوبیه به نظرم
دیگه کاربرای عزیزم وقتی دارن یه پست دیگرو میخونن بجای اینکه همش سایت رو رفرش کنن ببینن خبری اضافه شده یا نه خودکار براشون میاد D:

Mortazavi

ویژگی عالی هست
کلا تم جدید و امکانات جدید عالین

REZA

ترنجی عالی شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد صالح موسی پور
تا تهش هستیم دوستان :)