حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید O به صورت رسمی در 21 آگوست رونمایی خواهد شد

اندروید را می‌توان یکی از موفق ترین سیستم‌های موبایلی تا به الان دانست . اما شرکت گوگل هنوز هم دست از ارتقای این سیستم عامل نکشیده و در هر آپدیت ، ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر به یاد داشته باشید. 6 روز قبل پستی در این باره منتشر کردیم که نشان می‌داد به احتمال زیاد گوگل از این نسخه از اندروید در 21 آگوست رونمایی کند. خب ، گوگل به صورت رسمی امروز این موضوع را تایید کرد.

شاید 21 آگوست یا همان 30 مرداد را بتوان یکی از مهم ترین روز‌های گوگل و سیستم عامل‌های موبایلی دانست.

همچنین روز 21 آگوست ، خورشید گرفتگی نیز صورت می‌گیرد و می‌توان از همین الان اسم اندروید O را حدس زد. اما نام اندروید O چیست؟

در تصویری که از سمت گوگل منتشر شده است  به کلمه Sweet اشاره‌ای شده است. یکی از بیشترین نظرات نیز درباره اسم اندروید O ، کلمه Oreo بوده است که نام یک بیسکوییت است. کلمه Sweet نیز به معنی شیرین است. خب ، فکر کنم متوجه شده باشید داستان از چه قرار است. اما باید تا روز رونمایی رسمی و گفتن نام این اندروید صبر کرد.

در هر صورت ، گوگل تصمیم به اجرای مراسمی در روز 21 آگوست ، ساعت 2:40 دقیقه بعد از ظهر (به وقت آمریکا) را گرفته است. همچنین این مراسم در شهر نیورویک قرار است برگذار شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji